اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قلعه‌نویی:

مربیان فوتبال ایران از یک ساعت آینده خود بی‌خبرند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در لیگ ایران با توجه به شرایط موجود مربیان از یک ساعت آینده وضعیت کاری خود بی‌اطلاع هستند.

مربیان فوتبال ایران از یک ساعت آینده خود بی‌خبرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امیر قلعه‌نوعی پیش از ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر مس کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مس کرمان از کادر فنی خوب و با تجربه‌ای برخوردار است.

وی افزود: قاسم‌پور یکی از بهترین هافبک‌های وسط فوتبال ما در گذشته بوده است و من مدت یک سال در کنار این مربی زندگی کرده‌ام و به خوبی از وی و تفکراتش شناخت دارم به نظر من نباید در مورد این مربی تصمیم‌گیری سریعی انجام شود.

قلعه‌نوعی بیان داشت: دو تیم استقلال و مس کرمان همیشه بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌اند و در این مسابقه نیز ما به دنبال انجام یک بازی خوب هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های تاکتیکی ما در این مسابقه قطع ارتباط خط هافبک و حمله مس کرمان است و در صورتی که بتوانیم این کار را به خوبی انجام دهیم قطعاً موفق می‌شویم.

قلعه‌نوعی با بیان اینکه بر اساس مطالعه و طراحی نمودارهای مختلف روند حرکتی تیمش را طراحی می‌کند، گفت: نباید تنها جلوی پای خود را ببینیم.

وی ابراز داشت: لیگ 34 هفته است و ما باید با دید وسیع شرایط و جوانب را در نظر بگیریم، اما در لیگ ایران با توجه به شرایط موجود مربیان از یک ساعت آینده وضعیت کاری خود بی‌اطلاع هستند.

قلعه‌نوعی با اشاره به اینکه نیمی از موفقیت تیم‌ها به وضعیت آمادگی جسمانی آن‌ها ارتباط دارد، گفت: ما پیش از فصل تمرینات پرفشاری را انجام داده‌ایم و در برابر ذوب آهن نیز بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم.

وی عنوان کرد: تیم استقلال اکنون از سه بازی شش امتیاز کسب کرده و این عملکرد بدی نیست.

قلعه‌نوعی با قدردانی از مدیران فوتبالی در استان کرمان گفت: فوتبال کرمان اشخاصی چون گنجعلیخانی و نیک‌نفس را دارد که از فوتبال شناخت خوبی دارند.

وی در مورد مذاکراتش با مس قبل از شروع لیگ گفت: مسئولان شرکت مس با من مذاکراتی داشته‌اند، اما در شرایط کنونی ترجیح می‌دهم در این مورد حرفی نزنم.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول