اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر لنگرود:

لنگرود نیازمند احداث هتل مناسب است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود احداث یک هتل مناسب را نیاز مهم و اساسی این شهر دانست.

لنگرود نیازمند احداث هتل مناسب است

منوچهر مهدی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود، برخی از شهرهای گیلان مانند لاهیجان و انزلی را در کشور شناخته شده خواند و اظهار کرد: انجام کارهای عمرانی در این شهرها بسیار چشمگیر است اما در شهری مانند لنگرود کارهای زیادی باید انجام گیرد.

وی با بیان اینکه درآمد مستمر شهرداری بستگی به توان شهروندان دارد، افزود: انجام کارهای بزرگ نیازمند سرمایه‌گذاری‌های بزرگ است.

رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود با اشاره به اینکه هر ماه دوبار اعضای شورای این شهر با مردم ملاقات مردمی دارند، تصریح کرد: خبرنگاران با حضور خود در اول و پانزدهم هر ماه در صحن شورا می‌توانند مشکلات مردم را از نزدیک لمس کرده و به گوش مسئولان برسانند.

وی نبود هتل را از مشکلات شهر لنگرود دانست و ابراز کرد: با وجود گردشگر پذیری شهر لنگرود نیازمند احداث هتلی مناسب هستیم.

مهدی‌پور درباره وضعیت زائرسرای لنگرود اذعان کرد: قرار بود در مقابل بقعه آقا سید محمد لنگرود (سفید آستانه) زائر سرایی ایجاد شود که به دلایلی این کار انجام نشد. وی از تمام سرمایه‌گذاران این شهر دعوت کرد برای احداث یک هتل مناسب به شهرداری لنگرود مراجعه کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود، احداث هتل را موجب رونق صنعت گردشگری لنگرود عنوان کرد.

وی با اشاره به وضعیت تیم بسکتبال شهرداری لنگرود گفت: در گذشته اسپانسر این تیم را داماش گیلان بر عهده داشت و به دلایل مشکلات مالی که سال گذشته برای آنها به وجود آمد توان سرمایه‌گذاری تیم فوتبال داماش گیلان را هم از دست دادند و هم‌اکنون مالکیت باشگاه تیم فوتبال داماش گیلان توسط شرکت تامین خودرو لیزینگ صدرا خریداری شده و تیم بسکتبال شهرداری لنگرود نیز فاقد اسپانسر است.

مهدی‌پور اضافه کرد: با رایزنی‌های انجام شده اسپانسر تیم بسکتبال لنگرود تا هفته آینده مشخص می‌شود و تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا این تیم را به لیگ برتر برسانیم.

وی در باره باشگاه شهرداری لنگرود ابراز کرد: این باشگاه دارای مشکلات خاص خود بوده و هم‌اکنون تیم فوتبال شهرداری لنگرود در لیگ در دسته دوم قرار دارد و به لحاظ مالی با مشکل مواجه است.

این مسئول، از احداث صنایع فولاد با توجه به پیگیری‌های نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی خبر داد و یادآور شد: با احداث صنایع فولاد در لنگرود باشگاه آن نیز در این شهرستان افتتاح و مشکلات بسیاری در این زمینه برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول