اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 5 ماه آینده صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 15 هتل و کمپ گردشگری در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی گفت: هم‌اکنون 15 طرح هتل و هتل آپارتمان، مجتمع اقامتی و کمپ گردشگری در استان در دست اجراست که طی پنج ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

بهره‌برداری از 15 هتل و کمپ گردشگری در آذربایجان‌شرقی

  به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با ساخت انواع اماکن اقامتی، بخش عمده‌ای از نیاز گردشگران ورودی به آذربایجان‌شرقی در حوزه اسکان و اقامت برطرف شده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از اماکن اقامتی در حال ساخت استان، سال آینده  تعداد این اماکن به حد قابل قبولی خواهد رسید.

محمدی گفت: هم‌اکنون 15 طرح هتل و هتل آپارتمان، مجتمع اقامتی و کمپ گردشگری در استان در دست اجراست که طی پنج ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

وی همچنین از اتمام 15 هتل و مجموعه اقامتی دیگر آذربایجان‌شرقی تا پایان سال مالی 92 خبر داد و گفت: هم‌اکنون چهار هتل آپارتمان در شهر تبریز در دست ساخت قرار دارند.

وی با بیان اینکه رضایت گردشگران ورودی به استان افزایش یافته است، گفت: ارتقای سطح خدمات ارائه شده به گردشگران در سال های اخیر همچون توسعه اماکن اقامتی و میهمان‌نوازی مردم استان باعث افزایش این رضایت در گردشگران شده است.

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر استان خاطرنشان کرد: در ایام نوروز امسال اقدامات خوبی برای پذیرایی از مسافران نوروزی صورت گرفت که کاهش شکایات واصله از سوی میهمانان نشان از افزایش رضایت آنها از خدمات گردشگری آذربایجان‌شرقی دارد.

محمدی یادآور شد: تابستان فصل افزایش سفرها به آذربایجان‌شرقی است و به این لحاظ برنامه‌ریزی‌های مدونی برای پذیرایی از میهمانان و افزایش رضایتمندی آنها در حال طرح‌ریزی است.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول