اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری تهران:

340 میلیارد ریال به روستاهای تهران اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری تهران از اختصاص اعتباری بالغ بر 340 میلیارد ریال به مناطق روستایی این استان خبر داد.

340 میلیارد ریال به روستاهای تهران اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حمید اردوخانی عصر امروز در جمع اعضای شوراهای اسلامی در شهرستان دماوند اظهار داشت: خوشبختانه در سال‏های اخیر خدمات خوبی به مناطق روستایی استان تهران ارائه شده است.

وی ادامه داد: از این رو مجموعه اداره‏کل دفتر امور روستایی استانداری تهران برای کسب توفیق در ارائه چنین خدماتی به مردم روستایی خداوند متعال را شاکر است.

اردوخانی اضافه کرد: این خدمات به ویژه در قالب میزان اعتبارت اختصاصی به مناطق روستایی با سالیان گذشته قابل مقایسه نیست.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری تهران افزود: در سال‏های گذشته اعتبارات مختص مناطق روستایی استان تهران حداکثر بودجه‏ای بالغ بر 30 میلیارد ریال را شامل می‏شد.

وی تصریح کرد: اما این میزان اعتبار در یک ساله اخیر با رشدی چشم‏گیر به حدود 340 میلیارد ریال رسیده است.

اردوخانی ادامه داد: این مهم در سایه عنایات باری تعالی، دعای خیر مردم روستایی و مساعدت‏های مسئولان امر محقق شده است.

به گفته مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری تهران، برخورداری مناطق روستایی از چنین اعتبار بی‏نظیری موجبات خیزشی بلند در زمینه خدمات‏رسانی به این نواحی را فراهم ساخته است.

*آسفالت، چهره روستاهای تهران را خدشه‏دار کرد

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری تهران با بیان اینکه المان‏های روستایی در مسیر نابودی قرار گرفته است، گفت: متاسفانه آسفالت سرد چهره روستاهای استان تهران را خدشه‏دار کرده است.

اردوخانی اظهار داشت: در حال حاضر کمتر المان و نشانه معرف روستا در مناطق روستایی استان تهران دیده می‏شود.

وی ادامه داد: با کمال تاسف آسفالت سیاه و سرد نه تنها خیری برای مناطق روستایی محسوب نمی‏شود بلکه جلوه‏های بصری طبیعی این مناطق را نیز از حالت نرمال و مناسب خود خارج کرده است.

اردوخانی اضافه کرد: امروزه یکی از مزایای برتر مناطق روستایی برای پیشرفت و توسعه در همه نقاط جهان، شاخص مهم روستا ماندن این نواحی است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری تهران افزود: البته چند روستای نقاط شمالی و شمال شرقی استان تهران تا حدی از این خطرات مصون مانده‏اند.

وی تصریح کرد: این چند روستا از شهرستان‏های دماوند، فیروزکوه و شمیرانات نیز در سایه اجرای طرح‏های "روستاهای هدف گردشگری" از این موهبت برخوردار شده‏اند.

*شوراهای اسلامی، فریادرسان مردم به مسئولان

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری تهران، اعضای شوراهای اسلامی استان تهران را فریاد مردم به مسئولان خواند.

اردوخانی تصریح کرد: از جلمه وظایف شوراهای اسلامی نه تنها استان تهران بلکه همه نقاط کشور پیگیری مطالبات مردمی در نهادهای خدماتی است.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در فرازهایی از بیانات گران‏سنگ خود بارها و بارها برای خدمت به مردم به مسئولان توصیه و سفارش کرده‏اند.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری تهران افزود: رئیس جمهوری اسلامی نیز شبانه‏روز خود را به خدمت می‏گذراند.

اردوخانی ادامه داد: همچنین سایر مدیران و مسئولان با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب و رئیس جمهوری اغلب اوقات خود را برای رفع مشکلات مردم اختصاص می‏دهند.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول