اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان شهریور ماه ادامه می‌یابد

حضور 4000 دانش‌آموز بویین زهرایی در طرح‌های تابستانی

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا گفت: تا پایان شهریور ماه جاری بیش از 4000 دانش‌آموز بویین زهرایی در طرح‌های تابستانی شرکت می‌کنند.

حضور 4000 دانش‌آموز بویین زهرایی در طرح‌های تابستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا علی‌اصغر رجبی سگزآبادی عصر امروز در جلسه توسعه آموزشی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه بیش از 4 هزار نفر از دانش‌آموزان و نوجوانان بویین زهرایی در برنامه‌ها و مراسم طرح اوقاف و فراغت این شهرستان حضور دارند، اظهار کرد: ایام تابستان زمانی بسیار مناسب است تا در پناه آن به کار و تلاش فرهنگی و دینی برای دانش‌آموزان پرداخت و آنان را نسبت به آموزه‌های معنوی دین مبین اسلام آشنا کرد.

مدیر اداره آموزش و پرروش شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه امروز تعالی و رشد عقلانی باید توسط مربیان در مراکز اجتماعی و به ویژه مدارس نهادینه شود افزود: آموزش و پرورش به دنبال این است که با تربیت انسان‌هایی با ضمیر پاک و امیدوار عرصه را برای تعالی و رشد فرهنگی نظام اسلامی در آینده مهیا کرده و موجب شکست طراحی‌های ضد فرهنگی دشمنان شود.

وی با اشاره به لزوم پیگیری امور قرآنی و معارف در مدارس و مجتمع‌های آموزشی کشور تصریح کرد: اشاعه فرهنگ قرآنی از رسالت‌های خطیر و بسیار مهم وزرات آموزش و پرورش در مدارس کشور است که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برای اعتلای دین مبین اسلام پیگیری شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا هدف از تهاجم ضد فرهنگی و دینی دشمنان را تسلط بر منابع فرهنگی و معنوی جوانان و نخبگان فرهنگی دانست و اذعان کرد: به لطف الهی و اراده‌ای قوی که جوانان کشور در حال حاضر به طور کامل از آن برخوردار هستند، می‌توان با شناخت و بصیرتی بیشتری پرده از دسیسه‌های دشمنان برداشت و آنان را در صحنه جهانی رسوا کرد.

رجبی سگزآبادی با اشاره به ضرورت تحول بنیادین در نظام آموزشی و پرورشی کشور عنوان کرد: این کار موجب ارتقای همه جانبه دانش‌آموزان شده و آنان را در قبال تبلیغات دشمنان بیمه می‌کند.

وی لزوم همیاری نهاد‌های فرهنگی و به ویژه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با مجموعه آموزش و پرورش در سراسر کشور را امری مهم و موجب توسعه بناهای فرهنگی دانست و بیان کرد: باید امیدوار‌ بود که با طرح برنامه‌های ویژه‌تر از سوی نهاد‌های مسئول عرصه‌ای شایسته برای فعالیت‌ فرهنگی در کشور گشوده شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول