اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد بستک خبر داد

تشکیل شورای نظارت بر نام‌گذاری اماکن عمومی در بستک

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک از تشکیل شورای نظارت بر نام‌گذاری اماکن عمومی در شهرستان بستک خبر داد.

تشکیل شورای نظارت بر نام‌گذاری اماکن عمومی در بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، عبدالرضا شیبانی صبح امروز در جمع متولیان فرهنگی این شهرستان در این باره گفت: این شورا به استناد ماده یک دستورالعمل اجرایی آیین‌نامه نظارت بر نام‌گذاری شهرها، خیابان‌ها، اماکن و مؤسسات عمومی تشکیل و وظیفه اصلی آن نظارت بر اجرایی شدن ضوابط و معیارهای آیین‌نامه‌های نام‌گذاری شهرها، خیابان‌ها، امکان و مؤسسات عمومی است.

وی افزود: گذاشتن نام درست و منطبق با معیارهای فرهنگی، اجتماعی بر اماکن عمومی هر منطقه می‌تواند شاخص مناسبی برای معرفی آن حوزه باشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک خاطرنشان کرد: شهرستان بستک به لحاظ تاریخی و فرهنگی از سابقه و آوازه خوبی برخوردار است و در نام‌گذاری اماکن عمومی باید بر این جنبه فرهنگی اولویت بخشید.

*برپایی نمایشگاه کتاب در 30 مسجد شهرستان بستک

شیبانی در بخش دیگری از سخنان خود از برپایی نمایشگاه کتاب در 30 مسجد به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان بستک خبر داد.

وی به بیان اهداف این اقدام پرداخت و گفت: ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و سهولت دسترسی روستائیان به کتاب‌های دینی از اهداف اصلی برپایی نمایشگاه‌های کتاب در ماه مبارک رمضان است.

سرپرست اداره ارشاد بستک افزود: در مجموع بیش از یک هزار جلد کتاب در هر یک از مساجد به نمایش گذاشته شده است که تمام آنها با موضوعات دینی و قرآنی است.

شیبانی خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه منوط به شهرستان بستک نخواهد بود و در سایر شهرهای هم‌جوار نیز به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول