اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

بیداری اسلامی بر اهمیت راهپیمایی روز قدس افزوده است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: خیزش‌های مردم منطقه به ویژه مسائل جاری سوریه بر اهمیت راهپیمایی روز قدس افزوده و بر ما تکلیفی وارد می‌کند که نشان از حضور پررنگ‌ و حداکثری دارد.

بیداری اسلامی بر اهمیت راهپیمایی روز قدس افزوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز در دیدار جمعی از جوانان بسیجی کوهبنان در ارتباط با روز قدس اظهار داشت: پس از نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) همه ساله خیل عظیمی از روزه‌داران ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب و منویات مقام معظم رهبری در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی می‌کنند.

وی افزود: مراسم روز قدس مختص به ایران اسلامی نیست، بلکه این راهپیمایی در بسیاری از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی نظیر عراق، سوریه، فلسطین، ترکیه، اندونزی، بحرین، کویت، لبنان و پاکستان، ایالات متحده آمریکا و انگلستان، روسیه و ... به صورت گسترده برگزار می‌شود.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که از آغاز تحرکات مربوط به انقلاب اسلامی ایران همواره از حامیان جدی مستضعفان جهان به ویژه ملت مظلوم فلسطین بودند در مورد روز قدس فرمودند، «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است، روز حکومت اسلامی است و روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن را برافراشته کند».

متقی در ادامه با استناد به منویات و تأکیدات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در ارتباط با هویت رژیم جعلی صهیونیسم گفت: مقام معظم رهبری بارها تأکید کرده‌اند که ملت اسرائیل یک ملت جعلی و دروغین اراذل و اوباش، غاصب و بی‌هویت هستند.

وی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایستادگی رهبری و مردم در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، ایران چشم امید کشورهای مظلوم و آزادیخواه دنیا شده است و باید به این افتخار بزرگ ببالیم و تلاش کنیم این افتخار برای همیشه تاریخ در دنیا حفظ شود.

متقی خاطرنشان کرد: قدس یکی از مهم‌ترین مسائل جهان اسلام و مسلمانان است و شرکت در راهپیمایی روز قدس برای حمایت از مردم مظلوم و ستم‌کشیده  فلسطین و بیت‌المقدس امری ضروری و نیازی همگانی است.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: با حضور پرشکوه در مراسم این روز به بیانات مقام معظم رهبری نیز جامه عمل می‌پوشانیم و ولایت‌مداری و اطاعت از ولایت خود را بیش از گذشته اثبات و به دنیا می‌فهمانیم که ما همچنان با اطاعت از رهبر خویش و حضور گسترده در صحنه خاری در چشم آنان هستیم.

وی عنوان کرد: خیزش‌های مردم منطقه به ویژه مسائل جاری سوریه بسیار بر اهمیت راهپیمایی روز قدس افزوده و بر ما تکلیفی وارد می‌کند که نشان از حضور پررنگ‌ و حداکثری دارد.

متقی با تاکید بر اینکه بیش از چند دهه است که مردم فلسطین ظلم و ستم رژیم صهیونیستی را تحمل می‌کنند، گفت: ایران اسلامی همیشه جلودار حمایت از مظلومان بوده و در محکومیت و مبارزه با ظالم لحظه‌ای سکوت نمی‌کند و هم اکنون تمام آزادگان جهان چشم آنها به مردم ایران دوخته شده تا بار دیگر حماسه‌ای بزرگ خلق کنند.

وی انتقال فرهنگ آزادسازی قدس را به نسل جدید مهم خواند و افزود: راهپیمایی امسال قدس بدون شک یکی از راهپیمایی‌های مهم و با ارزش بوده زیرا حوادث امسال در خاورمیانه و کشورهای سوریه، لیبی، مصر، بحرین، عربستان و... بر اهمیت روز قدس افزوده است.

فرماندارکوهبنان تأکید کرد: مردم انقلابی و قدرشناس این شهرستان همگام با دیگر مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود بار دیگر اوج وفاداری خود را به آرمان‌های حضرت امام (ره)، فرامین رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و همدردی با مردم ستمدیده فلسطین به تصویر می‌کشند.

انتهای پیام/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول