اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

"قدس" روز همبستگی جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نهاوند گفت: روز قدس روز همبستگی جهان اسلام است که باید باشکوه‌تر از سال قبل برگزار شود.

"قدس" روز همبستگی جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا بعد از ظهر امروز در ستاد هماهنگی برنامه‌های روز قدس نهاوند اظهار داشت: حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس امسال به واسطه برنامه‌ریزی دشمن برای ایجاد اختلاف در بین کشورهای جهان به ویژه مسلمانان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: دشمنان در فضای مجازی سعی دارند تا توجه به روز قدس را کمرنگ کنند اما غافل از این هستند که مردم فهیم و غیرتمند ایران اسلامی فرامین حضرت امام را همانند دری گرانقدر تا اعماق جان پذیرفته‌اند و از آن تبعیت می‌کنند.

فرماندار نهاوند به آمادگی همه عوامل شهرستان نهاوند و شهرهای فیروزان، برزول و گیان برای برپایی مراسم باشکوه روز قدس خبر داد و افزود: راهپیمایی روز قدس در نهاوند از ساعت 11 صبح از مقابل مسجد شهید حیدری نهاوند آغاز و به مصلای بزرگ نماز جمعه و اقامه نماز جماعت منتهی می‌شود.

وی با بیان اینکه چند کشور زورگو و مستکبر قصد دارند تا بر همه جهان تسلط داشته باشند، تأکید کرد: بصیرت و هوشیاری مردم ایران مانع از تحقق این خواسته دشمنان خواهد بود.

زارعی‌کوشا گفت: دشمنان با ممانعت از رشد ملت‌های آزاده و مستقل در حال ایجاد فتنه‌انگیزی و اختلاف‌افکنی به طرق گوناگون هستند که باید در این زمینه هوشیار و مراقب بود.

وی به شکست برنامه‌های استکبار در زورگویی و حاکمیت بر دیگر کشورها اشاره کرد و اظهار داشت: روز قدس به مردم و مسلمانان جهان جان تازه می‌‌بخشد و قدرت مقابله با یاوه‌گویی و زورگویی دشمنان اسلام را موجب خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول