اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

راهپیمایی روز قدس باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: امسال راهپیمایی روز قدس باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود و با حضوری جدی در این مراسم شرکت می‌کنیم.

راهپیمایی روز قدس باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی بعد از ظهر امروز در همایش روز بسیج جامعه زنان و معرفی «ناهید فاتحی کرجو» به عنوان شهیده شاخص سال 91 در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان با یاد و خاطره امام راحل و شهدا به ویژه هفت هزار شهیده زن در کشور و نیز تبریک میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)  اظهار کرد: امام حسن (ع) در چهره، اخلاق و کردار شبیه‌ترین فرد به پیامبر (ص) بود و برماست تا برای شناخت ویژگی‌های این امام بزرگوار گام برداریم.

وی با بیان این اینکه ماه رمضان فرصت مناسبی برای سوزاندن گناهان و اخلاص و نیکوکاری است، افزود: آفرینش و خلقت خداوند برپایه لطف و مهربانی بنا نهاده شده است.

استاندار گیلان، تلاوت قرآن کریم، دعا، ذکر و عبادت به درگاه خداوند را از ویژگی‌های ماه رمضان دانست و گفت: زبان بستن و روزه‌داری در این ماه به خاطر جلب رضایت خداوند از ما و اجرای فرامین الهی است.

وی با اشاره به اینکه همه ما باید طبق فرموده امام راحل در این ماه با بهره‌گیری از شب‌های قدر به قدر و منزلت و جایگاه اصلی خود در هر دو جهان برسیم، ادامه داد: امیدواریم با درک درست از رمضان مورد عنایت الهی قرار گرفته و وجود خود را از این پس برای حفظ دین و انقلابمان به کار گیریم.

*زنان در عرصه جنگ نرم هوشیار باشند

سعادتی با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر جامعه نیازمند وجود جایگاه بسیج زنان است، اذعان کرد: گسترش تفکر بسیجی به ویژه بین زنان نسخه شفابخش نجات جامعه است زیرا زنان با تربیت نسل‌های آینده و انقلابی نقش تاثیرگذاری در این راستا ایفا می‌کنند.

وی داشتن تفکر بسیجی در زندگی را لذت‌بخش دانست و افزود: نقش زنان در حفظ روحیه انقلابی و آرمان‌هایی که به آسانی به دست نیامده‌اند بسیار موثر است.

مقام ارشد دولت در گیلان با اشاره به نقش زنان در داخل و خارج از کشور تصریح کرد: تفکر بسیجی تفکر خوبی‌ها، زیبایی‌ها و مقاوم در برابر زیاده‌خواهی جبهه سلطه‌گران است.

وی از زنان بسیجی خواست تا در همه حال مطیع و فرمانبردار ولایت و مروج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در جامعه باشند.

سعادتی زنان بسیجی را پرچمداران مبارزه علیه مستکبران خواند و خاطرنشان کرد: زنان بسیجی با نقش‌پذیری خود در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در دامان پاک خود نسل آینده انقلاب را پرورش دهند.

وی با بیان اینکه سال گذشته شاهد پیروزی‌های فراوان و تحولات چشمگیری در منطقه بودیم، یادآور شد: دشمن سخت از ما زخم خورده زیرا مهم‌ترین مهره اصلی خود در منطقه یعنی «مبارک» را از دست داده است بنابراین امسال باید با حضور جدی خود در راهپیمایی روز قدس حاضر شویم تا مشت محکمی بر دهان استکبار بکوبیم.

*شدت تحریم‌ها به دلیل کسب پیروزی‌های ایران در منطقه است

استاندار گیلان با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با کارگزاران اذعان کرد: مقام معظم رهبری با هوشیاری تمام این بار بحث اقتصاد مقاومتی را در سخنان خود بیان کردند و این بدان معناست که در این مقطع زمانی که کشور به دلیل کسب پیروزی‌های مکرر و شکست نقشه‌های شوم دشمن با شدت تحریم‌ها مواجه شده باید صبورتر از گذشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مردمی کردن و استقامت در اجرای اصل 44 قانون اساسی، مصرف تعادلی، ادامه طرح هدفمندی یارانه‌ها در این برهه از زمان از الزامات اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود.

سعادتی اجرای فرامین و دستورات رهبر برای حفظ استقلای نظام را مانند خواندن نماز واجب دانست و اضافه کرد: دشمن برای ضربه زدن به اقتصاد کشور بحث گرانی مرغ را بسیار بزرگنمایی کرد و پس از اینکه قیمت‌ها با کمک مسئولان به تعادل رسید دیگر چیزی برای گفتن نداشت.

وی توجه مسئولان نسبت به وظایف خود را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول