اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دنا:

40 فقره طرح فلاح در شهرستان دنا اجرا شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دنا از اجرای 40 فقره طرح فلاح در شهرستان دنا و در میان مددجویان این نهاد خبر داد.

40 فقره طرح فلاح در شهرستان دنا اجرا شد

مجتبی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دنا اظهار کرد: کمیته امداد دنا در تابستان سال جاری دو اردوی دانش‌آموزی در مقطع راهنمایی و متوسطه به استان‌های بوشهر و کرمانشاه اعزام کرده است.

مسئول کمیته امداد دنا گفت: 60 درصد این دانش‌آموزان از خانواده‌های مشمول طرح نظام جامع آموزشی تربیتی و 40 درصد دیگر از دانش‌آموزان کوشا کانون پیرو ولایت هستند که و به اردو اعزام شدند.

امینی خدمات ارائه شده به این دانش‌آموزان را به مبلغ 13 میلیون و 548 هزار ریال عنوان کرد که در قالب پوشاک و دیگر وسایل مورد نیاز به این مدد‌جویان اهدا شده است.

وی ضمن قدردانی از کمک خوب خیرین نیکوکار به کمیته امداد گفت: کمک خیرین در دو بخش کمک‌های غیر معین و کمک‌های معین است که با کمک‌های خود این نهاد را در امر خدمات‌رسانی به خانواده‌های تحت پوشش یاری می‌کنند.

این مقام مسئول افزود: افراد انفاق‌کننده باید از بهترین‌ها باشند و با پشتوانه ایمان به خدا و آخرت و از راه حلال کمک‌های آن‌ها نیز استمرار داشته باشد.

امینی از اجرای طرح فلاح در این شهرستان با 40 طرح در بین مددجویان خبر داد و گفت: مشمولان این طرح تمام افراد علاقمند به شرکت در کلاس‌های آموزشی اعم از مددجویان تحت پوشش و غیر حمایتی هستند.

مسئول کمیته امداد دنا تقویت بصیرت و آگاهی دینی به‌ خصوص در میان نسل جوان را از اهداف این طرح دانست و ادامه داد: آموزش احکام و مسائل شرعی و بسترسازی فرهنگی مناسب جهت حفظ و نگهداری خانواده‌ها از آسیب‌های اجتماعی از دیگر اهداف این طرح است.

امینی افزود: در حال حاضر مسئولیت رساندن کمک‌های خیرین به نیازمندان بر عهده کمیته امداد است که امیدواریم خیرین همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول