اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درصورت عدم حمایت مسئولان

تکواندوکار بابلی از اعزام به مسابقات جهانی باز می‌ماند

خبرگزاری فارس: در صورت عدم حمایت مسئولان در تامین هزینه بلیط رفت و برگشت، تکواندو‌کار بابلی از اعزام به مسابقات جهانی کره جنوبی باز می‌ماند.

تکواندوکار بابلی از اعزام به مسابقات جهانی باز می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، زهرا ابراهیمی دارنده مقام نخست تکواندو در رده نونهالان و مقام دوم رده نوجوانان، دارنده مقام نخست کیگ بوکس بین‌المللی یکی از ورزشکاران و چهره‌های موفق شهرستان بابل است که در آستانه اعزام به مسابقات جهانی تکواندو هان مادانگ در سئول کره جنوبی به دلیل متقبل نشدن هزینه اعزام ورزشکاران از سوی  فدراسیون تکواندو و عدم حمایت مسئولان در تامین هزینه 3 میلیون تومانی این ورزشکار در آستانه بازماندن از مسابقات جهانی قرار گرفته است.

زهرا ابراهیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: از چهارسالگی وارد ورزش رزمی تکواندو شدم و امروز از چهره ‌های موفق کشوری و جهانی در مسابقات مختلف این رشته ورزشی هستم.

وی با اشاره به اینکه دارای کمربند چهار کوکی بان تکواندو هستم، افزود: کسب مقام دوم کشوری و مقام نخست تا سوم استانی در سه سال متوالی در المپیاد تکواندو از دیگر موفقیت بنده در این رشته است.

ابراهیمی بیان داشت: در کیگ بوکس بین‌المللی در مسابقات برون مرزی ترکیه دوبار مقام نخست و یک بارمقام دوم جهان را کسب کردم.

مربی رسمی فدراسیون تکواندو تصریح کرد: از نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی و مسئولان بابل انتظار داریم ورزشکاران را مورد حمایت قرار دهند چرا که ورزشکاران برای ادامه مسیر و کسب موفقیت در قله‌های جهانی و به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی  به حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان نیازمندند.

ابراهیمی با تقدیر رئیس هئیت تکواندو مازندران بیان داشت: موفقیت خود را مدیون زحمات پدر و مادر و خدمات ارزنده فیض‌الله نفجم رئیس هئیت تکواندو مازندران هستم و امیدوارم دیگر مسئولان مازندران نیز حامی و پشتیبان ورزشکاران باشند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه اعزام به مسابقات جهانی تکواندو هان مادانگ در سئول کره جنوبی قرار دارم، تصریح کرد: فدراسیون تکواندو هیچ هزینه‌ای برای اعزام ورزشکاران متقبل نمی‌شود این در حالی است که برای اعزام به این مسابقات به 3 میلیون تومان پول نیاز دارم که در صورت عدم حمایت مسئولان در تامین این هزینه از اعزام به مسابقات جهانی باز می‌مانم.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول