اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دستگیری 3 سارق

137 فقره سرقت در خوزستان کشف شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: با دستگیری سه نفر سارق به عنف پرده از راز 137 فقره سرقت به عنف در شهرستان اهواز برداشته شد.

137 فقره سرقت در خوزستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،  حفیظ الله خواجوی اظهار داشت: در پی افزایش اخبار مربوط به سرقت به عنف در جاده هویزه به اهواز، مأموران پلیس آگاهی استان رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک باند سارق به عنف را در شهرستان هویزه شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه سه نفر اعضای باند را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مسئول در نیروی انتظامی خوزستان در ادامه این خبر بیان داشت: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیس به 137 فقره سرقت و تجاوز به عنف اعتراف کردند.

خواجوی با اشاره به اینکه  متهمان با خودروی سواری طعمه‌های خود را سوار کرده و در بین راه دست به سرقت عنف می‌زدند، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول