اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک طرح ضربتی

سارقان سابقه‌دار در مشگین‌شهر دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: با اجرای طرح ضربتی در مشگین‌شهر 10 سارق سابقه‌دار در این شهرستان دستگیر شدند.

سارقان سابقه‌دار در مشگین‌شهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس اردبیل، فرمانده انتظامی مشگین‌شهر اظهار داشت: این سارقان در اجرای طرح ضربتی مقابله با سارقان حرفه ای و سابقه‌دار در منطقه که به مدت دو روز اجرا شد شناسایی و دستگیر شدند.

رضا اصلانی‌فر خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده سارقان دستگیر شده به 14 مورد سرقت مغازه، داخل خودرو، اماکن و احشام اعتراف کردند.

وی گفت: بسیاری از اموال به سرقت رفته شهروندان توسط سارقان و خریداران کشف، جمع‌آوری و تحویل صاحبان اصلی شد.

فرمانده انتظامی مشگین‌شهر بی‌توجهی برخی از شهروندان را زمینه‌ساز سرقت دانست و افزود: اگر به هشدارها و توصیه‌های پلیس در ارتباط با روش‌های پیشگیرانه از جرایم که حاصل چند سال تجربه است توجه شود دست سارقان و مجرمان از بسیاری جرایم کوتاه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در اردبیل نیز سارقان به 11 فقره سرقت در این شهر اعتراف کردند این سارقان سرقت 20 دستگاه خودرو را نیز در پرونده سیاه خود دارند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اردبیل با اعلام این خبر تصریح کرد: اعضای سه نفری این باند که در 17 خرداد ماه امسال با 20 مورد سرقت خودرو پراید در نقاط مختلف اردبیل شناسایی و دستگیر شده بودند در اظهارات جدید خود به 11 فقره سرقت دیگر اعتراف کردند.

موسی عالی‌زاده یادآور شد: تمامی سرقت‌های انجام شده توسط سارقان متعلق به وسایل و لوازم داخلی خودروها به ویژه پراید در سطح شهرستان بوده است.

وی ادامه داد: با اعتراف اعضای باند سارقان دو خریدار اموال مسروقه در منطقه شناسایی و دستگیر و جهت رسیدگی به مقامات قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اردبیل در پایان سخنان خود به صاحبان خودرو‌ها توصیه کرد: از پارک وسایل نقلیه در نقاط خلوت، تاریک و ترک آن بدون استفاده از قفل و وسایل تاخیری خودداری تا از این طریق بتوان سارقان را در رسیدن به نیت پلید خود ناکام گذاشت.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول