اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان:

گسترش برنامه‌های قرآنی در خنثی‌سازی منکرات ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: گسترش برنامه‌های قرآنی در راستای خنثی‌سازی منکرات ضروری است.

گسترش برنامه‌های قرآنی در خنثی‌سازی منکرات ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا بعد از ظهر امروز در بازدید از اماکن مذهبی و قرآنی دشتستان اظهار داشت: اسلام به عنوان کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان شناخته شده و عمل به دستورات قرآن امری لازم است.

وی افزود: افزایش کیفیت برنامه‌های قرآنی و دینی در جامعه اهمیت زیادی دارد و این امر باید در دستور کار قرار گیرد.

محمودی‌نیا با بیان اینکه گسترش برنامه‌های قرآنی در راستای خنثی‌سازی منکرات ضروری است تصریح کرد: باید برنامه‌های قرآنی و دین در راستای خنثی‌سازی منکرات گسترش یابند. 

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر دامنه‌اش تمام شئون فردی و اجتماعی زندگی بشر را در برمی‌گیرد و اختصاص به قشر خاصی ندارد و همه باید دست به دست هم بدهیم تا جامعه را از آسیب‌های موجود دور کنیم.

وی ادامه داد: خداوند در آیه 82 سوره اسرا و 57 سوره یونس قرآن را به عنوان شفای همه دردها معرفی می‌کند، لذا خواهشم از جوانان عزیز این است که برای رفع گرفتاری‌های فردی و اجتماعی خود به قرآن پناه ببرند.

محمودی‌نیا بر لزوم حضور مستمر جوانان در مساجد تاکید کرد و اذعان داشت: مساجد پایگاه ارزشمندی برای گسترش فرهنگ دینی هستند و تجهیز مساجد به امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری امری لازم است.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان یادآور شد: اگر می‌خواهیم جوانان در برابر تهاجم فرهنگی و انواع انحرافات فکری و اخلاقی مصون باشند باید زمینه حضور فعال این قشر در مساجد و اماکن مذهبی و قرآنی را فراهم کنیم.

وی گفت: استفاده از امکانات و توانمندی‌های موجود برای افزایش کیفیت مجالس و مراسمات مذهبی امری لازم است و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول