اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فرودگاه بین‌المللی تبریز خبر داد

دستگیری قاچاقچی بین‌المللی انسان در تبریز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فرودگاه بین‌المللی تبریز از دستگیری سرکرده باند قاچاق بین‌المللی انسان خبر داد و گفت: این فرد در حال جابه‌جایی غیرقانونی یک گروه 16 نفره دستگیر شد.

دستگیری قاچاقچی بین‌المللی انسان در تبریز

محمد زیرک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: برابر اطلاع واصله مبنی بر ورود تعدادی تبعه خارجی به فرودگاه تبریز از طریق پرواز مشهد به تبریز که به صورت غیرقانونی و قاچاق وارد ایران شده‌اند، پلیس فرودگاه در آماده‌باش قرار گرفت.

وی افزود: در این زمینه طبق دستورات، تدابیر اطلاعاتی لازم اتخاذ و ضمن استقرار اکیپ اطلاعاتی نامحسوس در سالن ورودی و محوطه خروجی ترمینال و کنترل دوربین‌های مداربسته پروازهای ورودی از مشهد تحت کنترل قرار گرفت.

زیرک در ادامه گفت: با ورود افراد مورد نظر به سالن فرودگاه با چهره‌زنی و شناسایی گروه 16 نفره شناسایی و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که فردی به هویت "م . ر" قصد خارج کردن غیرقانونی آنها از طریق مرز ارومیه به کشور ترکیه و نهایتاً تحویل افراد در کشور یونان را دارد.

وی افزود: فرد مذکور مورد شناسایی قرار گرفت و مشخص شد وی نیز با پرواز دیگر از مشهد همزمان وارد فرودگاه تبریز شده است که شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فرودگاه بین‌المللی تبریز افزود: در بازجویی‌های اولیه از متهمان همه اعتراف کردند که همین فرد طی قراری که در مشهد با هم گذاشته بودیم قرار بود ما را از طریق مرز زمینی ارومیه به ترکیه منتقل کند و در قبال این کار از هر نفر، سه میلیون تومان پول دریافت کند.

زیرک گفت: پرونده مقدماتی تشکیل و پس از هماهنگی افراد دستگیر شده طی صورت‌جلسه‌ای به همراه اسناد و مدارک برای بررسی‌های تخصصی به امور اتباع خارجه اداره گذرنامه استان آذربایجان‌شرقی تحویل شد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول