اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امداد و نجات کشور خبر داد

آغاز طرح ملی کاهش غریق در خزر/ به کارگیری دو فروند بالگرد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امداد و نجات کشور از آغاز طرح ملی کاهش غریق سواحل دریای خزر از ابتدای تیر ماه سال جاری خبر داد.

آغاز طرح ملی کاهش غریق در خزر/ به کارگیری دو فروند بالگرد

محمود مظفر در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان رامسر از آغاز مانور ملی کاهش غریق سواحل در دریای خزر خبر داد.

وی تصریح کرد: 235 پست امداد و نجات ساحلی و 60 پست اطلاع‌رسانی و راهنمایی در نوار ساحلی ایجاد شده و روزانه حدود یک هزار نفر از نجات‌گران، ناجیان غریق و امدادگران در دو بخش خواهران و برادران از مردم در این طرح بر روی کاهش غریق مراقبت می‌کنند.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور بیان داشت: این طرح شامل دو بخش است که یک بخش شامل راهنمایی و اطلاع‌رسانی به مردم و گردشگران برای پیشگیری از غرق‌شدگی و بخش دوم که قسمت اصلی طرح است شامل امداد و نجات سواحل دریای خزر است که مناطق سالم‌سازی و نیز غیرسالم‌سازی را در بر می‌گیرد.

مظفر ادامه داد: این طرح در حاشیه استان‌های دریای خزر در مازندران، گیلان و گلستان اجرا می‌شود.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور از به کارگیری دو فروند بالگرد و 65 خودروی امدادی و آمبولانس به ایستگاه موتور سیکلت به منظور گشت‌زنی در سواحل و 26 قایق نجات و جت اسکی و 210 پست غواصی در این طرح خبر داد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول