اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستارا:

رسانه‌ها در حمایت از تولید ملی نقش مهمی دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار آستارا با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی دارند، بر لزوم توجه هر چه بیشتر رسانه‌ها به موضوع حمایت از تولید ملی تاکید کرد.

رسانه‌ها در حمایت از تولید ملی نقش مهمی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، کیوان اسدپور ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: خبرنگاران از دوستان نزدیک دولت هستند و آنها را به عنوان مشاوران و نخبگان در این عرصه مهم و حساس قلمداد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هر روز مزین به نام شهداست، افزود: روز خبرنگار فرصت مناسبی برای تجلیل از تلاش‌های خبرنگار و اصحاب قلم است که می‌توان اذعان کرد خبرنگاری یکی از حرفه‌های سخت و مهم در کشور است.

این مسئول، با اشاره به سوره‌ای از قرآن کریم که به نام قلم مزین شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه در این سوره به نام قلم قسم خورده شده نشان از قداست و حرمت ویژه قلم و رسانه را می‌رساند.

وی خبرنگاران را حامی دولت و ملت دانست و خاطرنشان کرد: دولت خدمتگزار همواره حامی ویژه خبرنگاران بوده و با مجموعه فرهیختگان و اصحاب قلم با آغوش باز استقبال و حمایت می‌کند.

اسدپور با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در جنگ نرم دشمنان علیه ایران اسلامی دارند، یادآور شد: خبرنگار و اصحاب رسانه در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی همواره پیشقراول بوده و‌ میدان‌داری کرده‌اند و در جنگ نرم و هجمه‌های وسیع دشمنان نیز مبارز سرسخت دشمنان بوده‌اند.

وی با تصریح بر اینکه خبرنگاران باید پیام‌آور امید برای مردم و کشور باشند خاطرنشان کرد: پایه و اساس هر نظام و کشور زندگی و امیدواری است و ما نمی‌توانیم کاری کنیم که امید در دل مردم متزلزل بشود.

فرماندار آستارا نقش خبرنگاران در وضعیت فعلی کشور را حساس خواند و خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام با انواع تحریم‌ها سعی دارند ملت ایران را به زانو درآورند و باید به آنها گفت که این آرزو را با خود به گور خواهند برد زیرا ملت ایران مقاوم و ایثارگر است.

وی با اشاره به ویژگی‌های مهم خبرنگار در حوزه حساس رسانه، داشتن صداقت و صراحت را مهم ارزیابی کرد و متذکر شد: اصحاب قلم و خبرنگاران باید نقاط کور را که از دید مسئولان به دور است به درستی نشان دهند و مسئولان حق ندارند از انتقاد ناراحت شوند زیرا دولت از انتقادهای سازنده همواره استقبال می‌کند.

اسدپور با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی دارند، بر لزوم توجه هر چه بیشتر رسانه‌ها به موضوع حمایت از تولید ملی تاکید کرد.

در این دیدار دوستانه، خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز دیدگاه‌ها، مشکلات و خواسته‌های خود از مسئولان را بیان کردند و در پایان این مراسم از خبرنگاران و اصحاب رسانه با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول