اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

حکم سرپرست هیئت تیراندازی گیلان بدون هماهنگی صادر شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: رئیس فدراسیون تیراندازی حکم سرپرست هیئت تیراندازی گیلان را بدون هماهنگی با بنده صادر کرد که تا دو هفته آینده این مشکل برطرف می‌شود.

حکم سرپرست هیئت تیراندازی گیلان بدون هماهنگی صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه ورزشی با تبریک روز خبرنگار، گزارشی از فعالیت ورزش استان در مدت تصدی خود را ارائه داد.

وی، ورزش را بهانه‌ای برای بقای نسل‌ها دانست و تصریح کرد: علی (ع) بالاترین الگو برای ورزشکاران است و در برخی از رشته‌ها مانند ورزش باستانی از این امام همام الهام می‌گیرند.

این مسئول، با بیان اینکه 25 میلیون نفر از جمعیت کشور جوان هستند، افزود: انتظار این جامعه از ما پیگیری مطالبات آنهاست و این در حالی است که همه باید کمک کنند.

وی، نوآوری و سرعت‌بخشی در ورزش را از برنامه‌های ورزشی استان نامید و ابراز کرد: مدیریت و برنامه‌ریزی در ورزش گیلان جزو برنامه‌های ما بود که 40 درصد از آنچه می‌خواستیم انجام شد.

*تشکیل اتاق فکر ور اداره کل ورزش و جوانان گیلان

بابایی، با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات ورزش استان در گذشته برطرف شده است، ابراز کرد: برای این منظور اتاق فکر در اداره کل ورزش و جوانان تشکیل شد و دومین جلسه آن به‌زودی با نیروهای جدید برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، ساماندهی و بازرسی از هیئت‌های ورزشی را از دیگر اقدام‌ها برشمرد و یادآور شد: نتیجه ارزیابی هیئت‌های ورزشی به‌زودی اعلام می‌شود.

وی، تشکیل اداره فرهنگی را از دیگر اقدام‌ها عنوان کرد و گفت: ناهنجاری‌هایی که در ورزش اتفاق می‌افتد نتیجه بداخلاقی‌هاست و به همین منظور اداره فرهنگی تشکیل شد زیرا جامعه ورزشی باید به دور از هر گونه بداخلاقی باشد.

بابایی، قدمت ورزش گیلان را 70 سال نامید و تصریح کرد: به‌زودی نخستین نشست فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان با دانشگاه‌ها انجام می‌شود.

*بهره‌برداری 26 پروژه عمرانی در ورزش گیلان

وی، بررسی پروژه‌های عمرانی را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد و منذکر شد: هم‌اکنون 26 پروژه ورزشی گیلان آماده بهره‌برداری و 22 پروژه دیگر در دست اجراست ضمن اینکه 12 پروژه عمرانی در دهه فجر سال گذشته افتتاح شد.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان، احداث 6 چمن مصنوعی را برای نخستین بار در تاریخ ورزش گیلان ذکر کرد و یادآور شد: مستندسازی پروژه‌های عمرانی از دیگر اقدام‌ها بود.

*صدور حکم سرپرست هیئت تیراندازی گیلان بدون هماهنگی بود

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر وضعیت تعیین سرپرست هیئت تیراندازی گیلان با وجود صدور حکم از طرف رئیس فدراسیون، اذعان کرد: سرپرست هیئت تیراندازی باید توسط بنده تعیین شود و صدور حکم رئیس فدراسیون تیراندازی بدون هماهنگی بنده انجام شد.

بابایی، افزود: تا دو هفته دیگر موضوع انتخاب سرپرست هیئت تیراندازی استان تعیین می‌شود ضمن اینکه نگاه ما منطقی و عدالت‌محور است و رئیس یک هیئت باید در شهرستان‌ها حضور یابد و مشکلات ورزش را بررسی کند.

وی برطرف کردن مشکلات ورزش استان نیازمند همکاری تمام مدیران و مسئولان مربوطه دانست.

در این مراسم از حبیب‌الله محمدپور مسئول سابق روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان قدردانی شد.

انتهای پیام/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول