اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات امیدیه:

درب حرم مطهر امام علی (ع) وارد امیدیه شد

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات امیدیه گفت: درب حرم امام علی(ع) در مسیر انتقال به نجف اشرف وارد این شهرستان شد.

درب حرم مطهر امام علی (ع) وارد امیدیه شد

قاسم حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در امیدیه اظهار کرد: با تلاش مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان، درب‌ مطهر حرم امام علی (ع) به شهر اولین شهید دفاع مقدس، شهرستان ولایتمدار و محبان اهل بیت (س) امیدیه آورده شده است تا در این ماه گرانقدر خیل عظیم عاشقان ولایت را به‌سوی خویش بکشاند.

وی افزود: این درب در ابعاد چهار متر و 10 سانتی متر در دو متر و بیست سانتی متر و شامل یک کیلو طلا، 65 کیلو نقره، 65 کیلو مس و ساخته شده از چوب درختانی نظیر: کهور، نارنج و ساج و به وزن تقریبی 800 کیلوگرم توسط هنرمندان شیرازی در مدت زمان 9 ماه ساخت شده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات امیدیه با اشاره به اینکه درب حرم این بزرگوار در مسیر نجف اشرف به این شهرستان آورده شده است، گفت: این درب متبرک امروز وارد استان خوزستان و شهرستان امیدیه شده که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهری از آن رونمایی شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: درب مطهر حرم حضرت علی(ع) به مدت سه روز در محل مسجد جامع قدس امیدیه در معرض دید عاشقان و مردم ولایتمدار امیدیه بوده و سپس به برخی شهرهای استان از جمله اهواز و پس از آن به کشور عراق و شهر مقدس نجف اشرف جهت نصب انتقال داده می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول