اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گردهمایی روز جهانی بسیج عنوان شد

نقش بی‌بدیل بسیج و مساجد در تقویت بصیرت جوانان

خبرگزاری فارس: سومین گردهمایی روز جهانی مسجد به مناسبت روز بسیج و محلات برگزار شد.

نقش بی‌بدیل بسیج و مساجد در تقویت بصیرت جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سومین گردهمایی روز جهانی مسجد هم‌زمان با روز بسیج و محلات با حضور سردار مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) و ائمه جماعات مساجد استان در حسینیه ثارالله برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوتی آیاتی چند از کلام‌الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، سید جواد هاشمی رئیس بسیج مساجد و محلات سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) با اشاره به تشکیل ستاد انسجام بسیج و مساجد استان قم اظهار کرد: مشکلات پایگاه‌ها، حوزه‌ها و ائمه جماعات مساجد در این جلسات بررسی و رفع می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ستاد انسجام بسیج و مساجد تاکنون 26 جلسه ستادی و نزدیک به 10 همایش استانی را برگزار کرده است تصریح کرد: در این همایش‌ها با حضور بسیجیان و ائمه جماعات مشکلات و مسائل مشترک این دو قشر مطرح و برای رفع آن پیشنهادهایی ارائه شده است.

در ادامه این گردهمایی حجت‌الاسلام اعزازی مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج در محلات باید تقویت شده و گسترش یابد اظهار کرد: به ازای هر چهار هزار نفر، یک پایگاه بسیج وجود دارد و بسیاری از مساجد در استان قم هستند که از استقرار پایگاه بسیج محروم هستند.

وی با تاکید بر اینکه سپاه نمی‌تواند از مساجد جدا شود خاطر نشان کرد: مساجد پایگاه‌های اصلی انقلاب هستند و در گسترش بعد معرفتی و بصیرتی جوانان نقش بی‌بدیلی را ایفا می‌کنند و نگهداری اسلام به مراقبت جوانان و نوجوانان در مساجد بستگی دارد و باید تلاش کرد تا تفکر بسیجی در ذهن جوانان شکل بگیرد.

در ادامه سردار مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) در جایگاه حاضر شد و تصریح کرد: روحانیت همواره برای مبارزه با جبهه باطل در خط مقدم قرار داشته و ائمه جماعات مساجد در جبهه حق، لباس سربازی امام زمان(عج) را بر تن دارند.

وی ضمن هشدار مبنی بر اینکه امروز مهم‌ترین برنامه دشمن ترویج اسلام آمریکایی در منطقه است خاطر نشان کرد: طرح ترویج اسلام آمریکایی در عراق با شکست مواجه شد اما این طرح امروز برای سوریه برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول