اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد

لزوم ساماندهی جمعه بازارهای استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بر لزوم ساماندهی بر امور جمعه بازارهای استان زنجان تاکید کرد.

لزوم ساماندهی جمعه بازارهای استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در کارگروه امور اقتصادی استان زنجان اظهار کرد: بحث دوشنبه بازار و جمعه بازار از جمله مباحثی است که باید مورد توجه مسئولان ذیربط در این زمینه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از افراد مراجعه کننده به جمعه بازار و دوشنبه بازار از طبقات پایین جامعه هستند، افزود: همین امر موضوع پیگیری موضوع جمعه بازار را مهم‌تر می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان خاطر نشان کرد: بحث جمعه بازار و رسیدگی به آن در شرایط و وضعیت اقشار آسیب‌پذیر تاثیرگذار است‌ و باید اقدام لازم در زمینه ساماندهی این دو بازار صورت گیرد.

وی با اشاره اینکه یکی از مشکلات اساسی در جامعه به دست گرفتن شبکه توزیع مطمئن و قابل کنترل است، افزود: بحث افزایش قیمتی که وجود دارد، باید جدی گرفته شود.

احمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر در برخی از کالاها افزایش قیمت وجود دارد، افزود: باید بررسی شود که علت افزایش قیمت برخی از مواد غذایی که کالاهای اولیه آنها تغییر قیمت نداشته‌اند، چیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد: افزایش قیمت در ماه رمضان در برخی از کالاهای بسیار کوچک نظیر یک نان ساده وجود دارد، برای مثال فتیری که قبل از ماه رمضان 350 تومان بود، در ماه رمضان به قیمت 500 تومان عرضه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به بحث مرغ و واردات آن اضافه کرد: همین کشور ترکیه که با وضعیت و موقعیت فعلی کشور اقدام به صادرات مرغ به کشور می‌کند در مواقع بحرانی دوست ایران نبوده بلکه برادر رژیم اشغالگر قدس است.

احمدی همچنین با اشاره به انتخاب مباشر برای توزیع کالا از استاندار زنجان و همچنین مسئولان ذیربط در این زمینه خواست اقدام به انتخاب یک مباشر قابل اطمینان کنند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول