اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج:

جمعه بازار یاسوج بازارچه سنتی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار یاسوج گفت: جمعه بازار یاسوج در آینده‌ای نزدیک به یک بازارچه سنتی با معماری گنبدی تبدیل می‌شود.

جمعه بازار یاسوج بازارچه سنتی می‌شود

قباد نگین‌تاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که طراحی نقشه جمعه بازار به صورت یک بازارچه سنتی به پایان رسیده است، اظهار کرد: قرار بود احداث این مکان در سال گذشته آغاز شود که به دلیل اعتراض فروشندگان به سال جاری موکول شد. 

وی افزود: فروشندگان مستقر در جمعه بازار در ایام پایانی سال گذشته با اعتراض خود مبنی بر اینکه بیشتر فروش آن‌ها در ایام پایان سال است مانع از تبدیل این مکان به مکان جدید شدند.

وی با اشاره به این‌که مراحل طراحی این مکان به صورت یک بازارچه سنتی با معماری گنبدی به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: بازار جدید در 380 باب مغازه با فضایی دلنشین و جذاب هم برای فروشنده و هم برای بازدید کننده و خریداران پیش‌بینی شده است.

نگین‌تاجی آغاز اجرای ساخت را منوط به دستور شورای شهر دانست و بیان داشت: اولویت در واگذاری مغازه‌های بازارچه جدید با فروشندگان مستقر در جمعه بازار خواهد بود.

شهردار یاسوج در پاسخ به این سئوال که وضعیت انتقال ترمینال 13 آبان در چه مرحله‌ای است، گفت: مقرر شده است این ترمینال به میدان میوه و تره‌بار منتقل شود.

نگین‌تاجی افزود: علت تاخیر در انتقال ترمینال بحث بر سر مکان انتقال بود که مکان‌های متفاوتی پیشنهاد شد و در نهایت مقرر شد این ترمینال به صورت موقت به میدان میوه و تره‌بار که بلااستفاده است، منتقل شود.

وی ادامه داد: مکان فعلی ترمینال 13 آبان نیز به یک مجتمع تجاری تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول