اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری مشهد خبر داد

راه‌اندازی دومین جمعه‌بازار کتاب در غرب مشهد‌

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری مشهد گفت: با توجه به استقبال شهروندان از نخستین جمعه بازار کتاب، دومین جمعه بازار کتاب در خیابان امامت مشهد دایر شد.

راه‌اندازی دومین جمعه‌بازار کتاب در غرب مشهد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری مشهد، جلال قربانی اظهار کرد: در مکان‌سنجی‌های انجام شده، خیابان امامت 49 برای برپایی دومین جمعه بازار کتاب مشهد در نظر گرفته شده است که با توجه به نزدیک بودن به چند دانشگاه بزرگ مشهد هم‌چون دانشگاه فردوسی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد بتوان شرایط را برای دانشجویان و شهروندان ساکن غرب مشهد برای دسترسی به مرکز عرضه کتاب فراهم کرد.

وی ادامه داد: اهمیت نشر کتاب به عنوان یکی از منابع اصلی اطلاعات در جامعه، یک موضوع است و موضوع دیگر نحوه دسترسی شهروندان به این کتب است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری مشهد افزود: سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری با راه‌اندازی و مدیریت جمعه بازار کتاب، بازار دائمی کتاب و ... در راه گسترش دسترسی شهروندان به کتاب گام برداشته است.

قربانی ادامه داد: با توجه به تجربه‌های پیشین و نیازسنجی‌های انجام شده، پیش‌بینی می‌شود که از این بازار نیز استقبال گسترده‌ای صورت پذیرد.

وی گفت: از ویژگی‌های منحصر به فرد این بازار نسبت به جمعه بازار مدرس که در فضایی باز و در محیط پیاده‌رو برگزار می‌شود، برپایی این بازار به صورت سرپوشیده به سبک نمایشگاهی در خیابان امامت 49 است که هر جمعه از ساعت 8 تا 14 دایر است و برای برپایی آن تاکنون هزینه‌ای معادل 500 میلیارد ریال هزینه شده است که امید است مورد استقبال ساکنین غرب مشهد قرار گیرد.

قربانی با بیان اینکه کتاب‌های عرضه شده تحت نظر ناظران اداره ارشاد ممیزی می‌شوند، خاطرنشان کرد: عمده کتاب‌های عرضه شده در قالب کتاب‌های درسی، تخصصی، اجتماعی و متفرقه است و مشابه جمعه بازار مدرس در این بازار نیز کتاب‌ها به صورت نو و کهنه عرضه می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول