اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بردخون:

جمعه بازار بردخون ساماندهی شد

خبرگزاری فارس: شهردار بردخون گفت: با توجه به استقبال مردم از جمعه بازار و نامناسب بودن وضعیت این محل در بردخون، با تامین اعتبار لازم جمعه بازار بردخون ساماندهی شد.

جمعه بازار بردخون ساماندهی شد
نعمت الله عباسی امروز در گفت‌ وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: به دلیل استقبال خوبی که مردم شهر و روستاهای بخش بردخون از این بازار داشتند روزهای جمعه شاهد جمعیت زیادی بودیم که در آن حضور پیدا می‌کردند و فضای قبلی پاسخگوی آنان نبود و به فکر افتادیم تا برای رفاه مردم به جابجایی آن اقدام کنیم.
شهردار بردخون افزود: محل سابق جمعه بازار در یکی از خیابان‌های شهر قرار داشت که امکان سرویس دهی کافی به آن فراهم نبود و خریداران و فروشندگان فضای کافی در اختیار نداشتند و بسیاری از مراجعان از این وضعیت نگران و گله مند بودند و علاوه بر آن وجود منطقه مسکونی و مشکلات ناشی از آن مضاف بر معضلات قبل شده بود.
وی ضمن تقدیر از شهردار و شورای اسلامی سابق گفت: با توجه به پیش بینی‌های قبلی زمینی در کنار ساختمان شهرداری تأمین شد و برای آماده سازی آن مبلغی معادل  394 میلیون و  960 هزار  ریال هزینه کردیم که شامل دیوارکشی، زیرسازی، احداث اتاق نگهبانی و خط کشی است و84 غرفه در آن آماده و به فروشندگان تحویل شد.
شهردار بردخون اضافه کرد: مساحت فضای فعلی سه هزار و 678 مترمربع است و برای رفاه حال مردم، اتوبوس شهرداری در روزهای جمعه کار جابجایی شهروندان به داخل شهر را انجام می دهد و هدف سعی در جلب رضایت عمومی است.
عباسی خاطرنشان کرد: پیش بینی شده وسایل نقلیه مراجعان در محل پارکینگ شهرداری مستقر شود و مردم نگران حضور خودروها در محوطه داخلی بازار نیستند و باز تلاش می‌کنیم تسهیلاتی در اختیار مردم قرار گیرد تا رضایت کامل شهروندان را به همراه داشته باشد.
وی در ادامه خواستار مشارکت عمومی در عمران و آبادانی شهر، همفکری،  همکاری و ارائه راهکار و نظرات و پیشنهادات سازنده مردم شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول