اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غیاثی:

به حداقل امتیاز در اصفهان راضی هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: در مسابقه عصر فردا با فیروز صفه اصفهان به حداقل امتیاز بازی در خانه حریف راضی هستیم.

به حداقل امتیاز در اصفهان راضی هستیم
سیدمهدی غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بازی سختی در پیش داریم و تلاش من و همکارانم در کادر فنی در روزهای اخیر این بوده که بازیکنان را از نظر روحی و جسمی آماده این بازی کنیم.
وی عنوان کرد: در آخرین تمرین تیم پیش از سفر به اصفهان، سعی کردیم نکات تاکتیکی ویژه این دیدار را با بازیکنان در میان بگذاریم و آنها را نسبت به اهمیتی که این دیدار با توجه به برگزاری آن در خارج از خانه دارد، آگاه کنیم.
سرمربی تیم فوتسال صبای قم از حضور بازیکنان اصلی تیمش در دیدار مقابل حریف اصفهانی خبر داد و تصریح کرد: در این مسابقه ترکیب اصلی تیم فوتسال صبای قم در میدان مسابقه حضور خواهد داشت، اما استراتژی ما برای کسب نتیجه متفاوت با مسابقه قبل خواهد بود.
وی اضافه کرد: به بازیکنان تیم گفتم که به هیچ عنوان حریف را دست کم نگیرند و درست است که ما میزبان پیروز هفته نخست بودیم و در خانه حریف بزرگی را برده‌ایم اما باید مراقب این تیم باشیم، به همین خاطر بر خلاف بازی قبل باید محتاط بازی کنیم.
غیاثی با بیان اینکه صبای قم قطعاً بهتر از بازی قبلی خواهد کرد، اظهار کرد:‌ سعی من و همکارانم در کادر فنی این بود که از داشته‌هایمان بهترین استفاده را ببریم و امیدوارم به لطف خدا بتوانیم در هفته دوم مقابل فیروز صفه روز خوبی را پشت سر بگذاریم.
وی در ادامه به جوانی تیمش در لیگ سیزدهم فوتسال کشور اشاره و بیان کرد: هرگز نگران جوان بودن بازیکنان صبا نیستم زیرا به اعتقاد من بازیکنان ما از جمله فوتسالیست‌های بسیار خوب مسابقات امسال لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خواهند شد.
سرمربی تیم فوتسال صبای قم خاطرنشان کرد: قم مهد فوتسال است و ما امسال قطعا چند چهره جدید به فوتسال کشور معرفی خواهیم کرد، در دیدار با پرسپولیس با تجربه و سرشناس همین جوان‌ها بودند که شگفتی آفریدند اما به آنها گفته‌ام که از این بابت مغرور نشوند.
وی به حمایت‌های مسئولان باشگاه از تیم فوتسال اشاره کرد و ادامه داد: باشگاه صبای قم از مدیران بسیار فهیم و با دانشی برخوردار است و امسال حمایت خوبی از تیم فوتسال برای حضور در لیگ برتر صورت می‌گیرد.
غیاثی در خصوص آینده تیم فوتسال صبای قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر بسیار خوب تمرین کرده‌ایم، مطمئنم که ظرفیت تیم ما بسیار بالا است و اطمینان دارم که صبای قم جزو تیم‌های بالای جدول رده‌بندی خواهد بود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول