اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی صبای نوین قم‌:

به دنبال 3 امتیاز بازی خانگی هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای نوین قم از تداوم صدرنشینی و کسب هر سه امتیاز خانگی با شکست تیم فوتبال شهرداری رفسنجان خبر داد.

به دنبال 3 امتیاز بازی خانگی هستیم
عباس رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، در سخنانی اظهار کرد: تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم همچون مسابقات گذشته با یک بازی هماهنگ و هجومی هر سه امتیاز خانگی را کسب کنیم تا همچنان در صدر جدول این گروه باقی بمانیم.
وی با اشاره به پیروزی در دو بازی گذشته این تیم، عامل اصلی پیروزی در دو بازی گذشته را تمرینات منظم و انگیزه بالای فردی و تیمی شاگردان خود دانست و افزود: تیم شهرداری رفسنجان یکی از تیم‌های خوب این گروه است که موفق به شکست تیم شاهین کرج شده است بنابراین بازی سختی را در پیش رو خواهیم داشت.
سرمربی تیم صبای نوین قم با تاکید بر انگیزه بالای شاگردان خود برای کسب هرسه امتیاز این بازی بیان کرد: با آنالیزی که از بازی‌‌های گذشته تیم شهرداری رفسنجان انجام داده‌ایم به نقاط ضعف و قدرت آنها پی برده‌ایم و تمرینات این هفته نیز بر اساس همین نقاط ضعف و قوت انجام شده است.
رحمانی شرایط جسمانی و فیزیکی بازیکنان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: در بازی گذشته اصلی‌ترین عامل پیروزی ما آمادگی جسمانی و فیزیکی تیم بود که از دقیقه 80 به بعد توانستیم از آن به بهترین شکل استفاده کنیم.
وی بازیکنان حال حاضر تیم صبای نوین قم را گنجینه نهفته فوتبال قم دانست و عنوان کرد: من به هیچ عنوان در مسابقات امسال قول قهرمانی نداده‌ام و هدفم در این فصل تنها شناساندن گوشه‌ای از استعدادهای بی‌نظیر فوتبال قم به فوتبال کشور و آمادگی آنها برای جذب در تیم‌های بزرگ لیگ برتر کشور به ویژه تیم صبای قم است.
تیم فوتبال صبای نوین قم در دو بازی گذشته خود توانسته است تیم‌های سرخپوشان بوئین زهرا و شاهین البرز را به ترتیب با نتایج قاطع یک بر صفر و سه بر دو شکست دهد و به تنهایی در صدر جدول گروه خود قرار گیرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول