اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم باریج اسانس:

گیتی‌پسند با امتیاز کدام تیم لیگ برتر شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم باریج اسانس گفت: وقتی مدیریت و مالک باشگاه باریج اسانس از من سوال کردند تیم گیتی پسند امتیاز کدام باشگاه را خرید تا به لیگ برتر راه پیدا کند، جوابی نداشتم که به او بدهم.

گیتی‌پسند با امتیاز کدام تیم لیگ برتر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی شجاعی صبح امروز در حاشیه تمرینات این تیم در جمع خبرنگاران اصفهانی با اشاره به اینکه از لحاظ کیفیت و پشتیبانی با گیتی پسند قابل مقایسه نیستیم، اظهار داشت: با تمام این‌ تفاسیر تیم باریج اسانس از قدرت و جوانی و انگیزه لازم برخوردار است.
وی افزود: تیم گیتی پسند با مهره‌هایی که دارد نباید به کمتر از قهرمانی بیندیشد اما پیش‌بینی می‌کنم که باریج اسانس هم جزو تیم‌های بالای جدول باشد.
سرمربی تیم باریج اسانس با انتقاد از اینکه قوانین سازمان لیگ رعایت نمی‌شود و همین امر موجب بی‌انگیزگی باشگاه‌ها برای شرکت در لیگ شده است، تصریح کرد: تیم باریج اسانس با هفت سال سابقه از زیر گروه، تلاش کرد و پس از دو سال در دسته یک قهرمان شد تا به لیگ برتر راه یابد، اما شاهد آن هستیم که یک تیم تازه تاسیس به راحتی در لیگ برتر اعلام حضور کرد.
وی تاکید کرد: وقتی که امتیاز حضور در لیگ برتر هیچ ارزشی ندارد، مدیران باشگاه‌ها و تیم‌های ورزش انگیزه خود را برای تیم داری در لیگ برتر از دست می‌دهند، اسکناس تنها یک تکه کاغذ است که معادل ارزش نوشته شده در پشت آن ارزش و پشتوانه دارد وگرنه خود کاغذ که به خودی خود ارزش ندارد.
شجاعی اضافه کرد: تیم‌های لیگ برتری والیبال هم باید به واسطه حضور در لیگ برتر امتیاز و پشتوانه‌ای داشته باشند و فدراسیون اجاره ندهد هر کس از راه رسید در لیگ تیم بدهد و تیم‌هایی که در لیگ آخر می‌شوند، را دوباره در لیگ برتر حفظ نکند، اگر لیگ قانونمند باشد و همه به قوانین سازمان لیگ احترام بگذارند، این مشکلات پیش نمی‌آید.
وی پیرامون اینکه تیم باریج اسانس بیشترین بازیکن بومی را دارد و با شاکله بومی به عنوان نماینده واقعی استان به شمار می‌رود، گفت: ما به نیروی جوانی تیم اعتقاد و به موفقیت خود ایمان داریم.
سرمربی تیم باریج اسانس یادآور شد: هنوز از عملکرد بازیکنان تیم راضی نیستم و به فرم دلخواه نرسیده‌اند، اما انتظار داریم این نقیصه با تمرینات برطرف شده و در بازی با ارومیه به آمادگی 85درصدی برسیم.
وی افزود: به هر حال با آغاز لیگ و ادامه بازی‌ها تیم به فرم دلخواه و آمادگی 95درصدی می‌رسد .
شجاعی با اشاره به اینکه وجود امیر غفور غلامی و فتحی و دیگر جوانانی که در تیم باریج اسانس هستند به ما امیدواری بسیاری می‌دهد، گفت: تیم گیتی پسند هم از لحاظ تاکتیک ضعیف نیست اما پاشنه آشیل این تیم اشباع شدن از بازیکنان بزرگی است که در بازی‌های قهرمانی آسیا حضور داشته‌اند و ممکن است لیگ را با کم انگیزگی آغاز کنند.
وی با اشاره به اینکه به هر حال مربیان نیز این مسائل را در نظر گرفته‌اند و با گوشزدهای روانی این امر را برطرف می‌کنند، اظهار داشت: انتظارات بالای جامعه والیبال با وجود کارخانه و ترکاشوند و توقع بسیار از تیم گیتی‌پسند، مسئله دیگری است که ممکن بود بازیکنان را دچار استرس کند.
سرمربی تیم باریج اسانس از عدم حمایت مسئولان اظهار نارضایتی کرد و گفت: تیم ما توان رقابت با گیتی پسند که بسیاری از آنها از بازیکنان تیم ملی هستند را ندارد، اما ما به دلایل محدودیت‌های مالی نتوانستیم در پست‌های کلیدی بازیکنان برجسته که عصای دستمان هستند را داشته باشیم و مجبوریم از جوان‌های خودمان که به پختگی نرسیده‌اند، استفاده کنیم.
وی در پایان از مسئولان استان خواست تا با تدبیری که می‌اندیشند با تعامل با صدا و سیما پخش باز‌ی‌ها در اولویت قرار گیرد، بیان داشت: زیرا با وجود سالن محدود جمعیت بسیاری پست درب در انتظار می‌مانند که از نظر امنیتی مشکل‌ساز می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول