اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر باشگاه اطلس‌پود تبریز:

امتیاز تیمی برای حضور در فوتبال را نخواهیم خرید/ تکواندو استان را پوشش خواهیم داد

خبرگزاری فارس: مدیر باشگاه اطلس‌پود تبریز گفت: برای حضور در فوتبال امتیاز تیمی را نخواهیم خرید و فعالیت خود را از مسابقات استانی آغاز خواهیم کرد.

امتیاز تیمی برای حضور در فوتبال را نخواهیم خرید/ تکواندو استان را پوشش خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، روح‌الله جهانگیری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود بودجه مناسبی که از سوی مدیریت شرکت در اختیار باشگاه قرار خواهد گرفت، برای رسیدن به سطح اول  فوتبال استان و راهیابی به مسابقات کشور عجله نکرده و گام به گام حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: اطلس‌پود یکی از تیم‌های مطرح فوتبال تبریز در گذشته بوده که به دلیل حضور تیم‌های دولتی در فوتبال و اختصاص بودجه کلان، تیم‌هایی نظیر اطلس‌پود دیگر قادر به رقابت نبوده و از تیم‌داری انصراف خود را اعلام کرده بود.

ریشه‌های فوتبال تبریز خشکیده است

مدیر باشگاه اطلس‌پود گفت: فوتبال تبریز بزرگ‌ترین تامین‌کننده بازیکن در سطح ملی در دهه 70 بوده اما امروز در تیم ملی و حتی در تیم‌های تبریزی کمتر رد بازیکن از این منطقه به چشم می‌خورد.

وی، این علت را عوارض خشک شدن ریشه‌های فوتبال تبریز که همان باشگاه‌ها بودند،دانست و یادآوری کرد: در دهه 60 و 70 نزدیک به 40 تیم در مسابقات تبریز حضور داشتند که امروز از آن تیم‌ها تنها تراکتورسازی، ماشین‌سازی و شهرداری مانده و دیگر خبری از سایر تیم‌ها نیست.

جهانگیری گفت: طبیعی است که امروز نمی‌توان از تراکتورسازی انتظار داشت که از فوتبال محلات بازیکن جذب ‌کند و این وظیفه تیم‌های باشگاهی حاضر در مسابقات استانی است که آن هم به دلیل استقبال اندک تیم‌ها، شاهد قطع ارتباط بین بازیکنان فوتبال محلات با باشگاه‌ها هستیم و همین سبب شده که امروز در تیم‌های تبریزی شاهد غالب بودن بازیکنان غیربومی بر بومی باشیم.

وی، اطلس‌پود را باشگاهی در زمینه رشد و پرورش بازیکنان فوتبال تبریز نام برده و اظهار امیدواری کرد که با فعال شدن این باشگاه شاهد رونق فوتبال به خصوص در رده‌های پایه در فوتبال تبریز باشیم.

کاپیتان سابق تراکتورسازی سرمربی اطلس‌پود

وی در ادامه در خصوص اعضای کادر باشگاه گفت: کاپیتان سابق تراکتورسازی به‌عنوان سرمربی تیم اطلس‌پود معرفی شده است.

جهانگیری با بیان این خبر افزود: حسین حسن‌دخت که در دهه 70 کاپیتان تیم تراکتورسازی بود به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان این باشگاه معرفی شده و به زودی سایر مربیان تیم‌های پایه را معرفی خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: حسن‌دخت یکی از بازیکنان خوب فوتبال تبریز بوده و در سطح اول فوتبال ایران بازی کرده و برای هدایت تیم اطلس‌پود از دانش کافی برخوردار است.

تکواندو استان را پوشش خواهیم داد

جهانگیری، حمایت این مجموعه از تکواندو استان را اعلام کرد.

وی افزود: رشته تکواندو یکی از رشته‌های موفق ایران در صحنه‌های بین‌المللی بوده و آذربایجان‌شرقی نیز یکی از قطب‌های تکواندو در ایران به شمار می‌رود و لزوم یک تیم باشگاهی تبریز در این رشته کاملاً محسوس است.

جهانگیری گفت:سال گذشته تیمی از تبریز به مقام قهرمانی آسیا دست یافت اما در حال حاضر این رشته در تبریز فاقد جایگاه مناسب است.

مدیر باشگاه اطلس‌پود افزود: از این رو با توجه به ظرفیت موجود این رشته در آذربایجان‌شرقی، تصمیم به سرمایه‌گذاری در این رشته برای حضور در مسابقات کشوری کرده و در صورت رسیدن به اجماع در باشگاه، تیم تکواندوی این استان را زیرپوشش قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول