اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابراهیم قاسم‌پور:

دیدار مقابل راه آهن حساس و 6 امتیازی است / پیروزی استرس را از تیم مس دور می‌کند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: دیدار تیم‌های مس و راه آهن در هفته‌های پایانی لیگ با توجه به شرایط دو تیم در جدول مسابقات ارزش و اهمیت زیادی دارد و به نوعی بازی دو تیم 6 امتیازی است.

دیدار مقابل راه آهن حساس و 6 امتیازی است / پیروزی استرس را از تیم مس دور می‌کند

ابراهیم قاسم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به تعطیلات سال جدید و فرصت مناسب برای کسب شناخت بهتر از نفرات تیمش اظهار داشت: تیم فوتبال مس در شرایط خوبی قرار دارد.

قاسم‌پور خاطرنشان کرد: تمرینات منظم و با برنامه‌ای را در ایام نوروز در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار کردیم و در مجموع تیم پیش از دیدار حساس خود در برابر راه آهن در شرایط خوبی قرار دارد.

وی با حساس و 6 امتیازی دانستن دیدار تیمش در برابر راه آهن بیان داشت: این بازی برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان عنوان کرد: هر دو تیم با توجه به شرایط جدولی خود و هفته‌های پایانی مسابقات برای استحکام بخشیدن به شرایط خود در جدول مسابقات به امتیازات این بازی چشم دوخته‌اند.

قاسم‌پور در پاسخ به سئوالی پیرامون آن که آیا تصادف علی دایی سرمربی راه آهن در روزهای پایانی سال 90 می‌تواند به یک خلاء در روند حرکتی راه آهنی‌ها قبل از دیدار مس قلمداد شود، گفت: پیش از هر چیز باید از اینکه دایی دوباره پس از یک تصادف سخت و سنگین سلامت خود را به دست آورده ابراز خوشحالی کنم و امیدوارم وی همواره در صحت و سلامت کامل در عرصه فوتبال کشور حضور داشته باشد.

وی ابراز داشت: اما به عقیده بنده این مسئله نمی‌تواند تأثیرگذاری آن چنانی بر روند حرکت راه آهن  در این دیدار داشته باشد و دستیاران دایی در تمرینات راه آهن حضور داشته و تمرینات این تیم را دنبال می‌کردند.

سرمربی مس کرمان با اشاره به وجود برخی استرس‌ها در بین تیم‌های انتهای جدولی در هفته‌های پایانی لیگ تصریح کرد: تیم‌های انتهای جدول در هفته‌های پایانی استرس بیشتری نسبت به سایر تیم‌های جدول دارند.

قاسم‌پور اذعان داشت: بازیکنان ما باید با کسب یک پیروزی و استحکام بخشیدن به شرایط خود در جدول می‌توانند این استرس و فشار روحی و روانی را از خود دور کنند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع دو دیداری که بر روی نیمکت مس کرمان حضور داشته است از بازی بازیکنانش در دیدار برابر پرسپولیس رضایت دارد، اظهار داشت: بازی بچه‌ها در مقابل پرسپولیس رضایت‌بخش بود.

قاسم‌پور گفت: بازیکنان تیم در دیدار برابر فولاد خوزستان در کرمان نتوانستند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند و وضعیت آب و هوا نیز در این نوع بازی دخیل بود.

وی با بیان اینکه هدف نخستش از حضور در کرمان حفظ مس در لیگ برتر فوتبال کشور است، ابراز داشت: امیدوارم با ارائه یک بازی منطقی و کسب نتیجه دل‌خواه از دیدار برابر راه آهن سربلند به کرمان باز گردیم.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول