اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد نخبگان یزد:

رشد 70 درصدی شرکت‌کنندگان جشنواره علم تا عمل در یزد

خبرگزاری فارس: معاون بنیاد نخبگان استان یزد از رشد 70 درصدی شرکت‌کنندگان جشنواره علم تا عمل در یزد خبر داد.

رشد 70 درصدی شرکت‌کنندگان جشنواره علم تا عمل در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی بنیاد نخبگان استان یزد، امید فتاحی اظهار داشت: تاکنون 100 طرح مخترعان و مبتکران یزدی به بنیاد نخبگان استان یزد ارسال شده است که این رقم نسبت به سال گذشته رشد 70 درصدی داشته است.

وی، زمان ارزیابی استانی این طرح‌ها را از 16 مرداد اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به آیتم‌های ارسالی از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طرح‌های قابل ارائه‌ای که با این آیتم‌ها منطبق باشد، انتخاب خواهند شد.

فتاحی افزود: ارزیابی طرح‌ها با محوریت بنیاد نخبگان یزد و همکاری مراکز آموزش عالی، دفتر آموزش و پژوهش استانداری یزد و پارک علم و فناوری یزد صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: بعد از ارزیابی استانی، طرح‌ها برای داوری به مرحله کشوری راه می‌یابد تا مجدد مورد ارزیابی قرار گیرد و راه یافتگان به جشنواره علم تا عمل مشخص می‌شوند.

فتاحی خاطرنشان کرد: ارزیابی کشوری طرح‌ها در دهه آخر مرداد انجام می‌پذیرد و طرح‌های برگزیده در جشنواره علاوه بر امتیازات کشوری که از سوی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری به آنها داده می‌شود، از سوی بنیاد نخبگان استان یزد نیز به آنها جوایز و امتیازات خاصی تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول