اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

فلسطین نماد عینی مبارزه اسلام با کفر است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس از این مهم به عنوان نماد غیرت همه مسلمانان و مبارزه اسلام با کفر یاد کرد.

فلسطین نماد عینی مبارزه اسلام با کفر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی بعد از ظهر امروز در جلسه ساماندهی برنامه‌های روز جهانی قدس در استان کردستان اظهار کرد: مبحث تبلیغات و هماهنگی در امور تبلیغات از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و خوشبختانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول بیش از سه دهه از فعالیت خود خدمات شایان توجهی را انجام داده است.

وی افزود: دشمنان اسلام با تکیه بر توان تبلیغاتی و رسانه‌ای به دنبال تحقق اهداف شوم و سلطه‌جویانه خویش در جهان اسلام هستند و این مهم وظیفه ما را در برابر این هجمه‌ها دوچندان می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: رسانه‌ها و قدرت تبلیغاتی به عنوان ابزارهای برتری‌بخش در جهان کنونی متأسفانه در دست جبهه کفر بوده و این مهم تلاش و هوشیاری هرچه بیشتر مسلمانان را می‌طلبد.

حسینی‌شاهرودی افزود: نمونه بارز این شیطنت‌ها و تبلیغات و دروغ‌پردازی‌های رسانه در مبحث تحریم‌ها علیه ایران اسلامی بوده و علی‌رغم اینکه غربی‌ها به خوبی می‌دانند که ایرانیان هیچگاه به دنبال صلاح هسته‌ای نبوده و نخواهند بود اما با استفاده از توان رسانه‌ای خویش به جهانیان هر موردی را بخواهند القا می‌کنند.

وی افزود: ایران‌هراسی و تلاش برای مخدوش کردن جایگاه ایران اسلامی در منطقه از جمله اهدافی است که غربی‌ها با استفاده از توان رسانه‌ای خویش دنبال می‌کنند.

حسینی‌شاهرودی با اشاره به ظلم و ستمی که علیه مردم بی‌دفاع فلسطین می‌شود، اظهار داشت: مبحث فلسطین را نمی‌توان به آسانی نادیده گرفت چراکه هم‌اکنون علاوه بر ایران اسلامی در جای جای این کره خاکی در بین مسلمانان جهان و حتی کشورهای آزادی‌خواه دنیا آرمان فلسطین تبلور پیدا کرده و هر ساله در روز جهانی قدس شاهد موج عظیم مردمی در اعتراض به دسیسه‌ها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی هستیم.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان تصریح کرد: دشمنان با زبان دین به جنگ با دین مبین اسلامی و آموزه‌های اعتقادی مسلمانان آمده‌اند و در این راستا نیز قرآن کریم و اتحاد و همبستگی مسلمانان را به عنوان نخستین هدف توطئه‌های خویش برگزیده‌اند.

حسینی‌شاهرودی افزود: دور شدن مسلمانان از مبانی انسان‌ساز این کتاب آسمانی و معرفی مبانی قرآنی به شکلی غیرواقعی از جمله راهکارهایی است که دشمنان اسلام با تکیه بر تبلیغات رسانه‌ای خویش سعی می‌کنند که بر جوامع اسلامی تحمیل کنند.

وی در ادامه افزود: فلسطین نماد غیرت مسلمانان بوده و مردم مسلمان ایران همواره برای دفاع از آرمان‌های مردم فلسطین پیشرو بوده و امید است در سال‌جاری نیز با حضور دشمن‌شکن خویش همه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول