اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) با صدور بیانیه‌ای:

خبرنگاران افسران خط مقدم نبرد با جنگ نرم دشمن هستند

خبرگزاری فارس: سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) با صدور بیانیه‌ای، سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار را گرامیداشت و اعلام کرد: خبرنگاران افسران خط مقدم نبرد با جنگ نرم دشمن هستند.

خبرنگاران افسران خط مقدم نبرد با جنگ نرم دشمن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی‌هاشم چهارمحال و بختیاری در این بیانیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار آمده است: اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی افسران خط مقدم نبرد با جنگ نرم استکبار جهانی هستند.

این بیانیه بر استقلال، تعهد و وجدان اخلاقی خبرنگاران تاکید کرده و می‌افزاید: خبرنگار و رسانه زبان گویای مظلومین در جهان است و هرگاه حقی در گوشه‌ای از دنیا ضایع شود باید خبرنگار و قلمش به فریاد مظلوم آن نقطه از گیتی برسد.

در این بیانیه تصریح شده: در عصری که استکبار جهانی و قدرت‌های استعماری با بوق‌های تبلیغاتی و خبرنگارنماهایی مزدور در صدد ضربه زدن به آزادیخواهان جهان هستند رسالت بسیار خطیر بر عهده خبرنگاران متعهد، متدین و دلسوز است تا ندای مظلومان را به گوش جهانیان برسانند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در ستایش قلم همین بس که خداوند به قلم قسم یاد کرده و این وظیفه سنگینی بر دوش فعالان راه قلم می‌نهد، آنان که اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف‌سازی فضای جامعه از وظایف انکار ناپذیرشان است و با انتخاب این شغل و پذیرش رسالت اطلاع‌رسانی، زندگی خود را با ایثار و فداکاری همراه ساختند.

این بیانیه می‌افزاید: در این برهه از زمان که موج بیداری اسلامی آغاز شده و ارکان نظام سلطه و سرمایه‌داری را به لرزه درآورده است، استکبار جهانی نوک پیکان حملات سهمگین خود را به سوی انقلاب اسلامی ایران و جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر صهیونیسم جهانی نشانه رفته است، لذا خبرنگاران بایستی با قلم روان و فریاد رسای خویش بصیرت افزایی کنند و راه و رسم آزادیخواهی و جوانمردی را در عالم منتشر سازند.

سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه‌ و آحاد خبرنگاران فهیم، فعال و متعهد استان چهارمحال و بختیاری و قدر‌دانی از تعامل مثبت و سازنده این عزیزان با معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان از همت والای آنان در انعکاس مطلوب عملکرد، دستاوردها و توانمندی‌های بسیج و سپاه در عرصه‌های مختلف تقدیر می‌نماید.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی‌تردید جامعه رسانه‌ای میهن اسلامی خط مقدم رویارویی با تهدیدات و جنگ نرم دشمنان انقلاب و نظام و آیینه تمام نمای آرمان‌های پاک و اندیشه و فرهنگ ناب مقاومت و ایستادگی ملت ایران محسوب می‌شود که با دمیدن روح بالندگی و اعتماد به نفس در جامعه، بوق‌های تبلیغات رسانه‌ای مستکبران را خفه کرده و همانند عرصه‌های گوناگون دیگر آنان را با شکست خفت‌بار و مفتضحانه مواجه می‌سازد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول