اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

مراسم "روز اردبیل "بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل از برگزاری مراسم روز اردبیل بعد از ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

مراسم "روز اردبیل "بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری ظهر امروز در جلسه مدیران و کارشناسان میراث فرهنگی اردبیل در استانداری به علل تعویق برگزاری برنامه روز اردبیل اشاره کرد و اظهار داشت: به دلیل همزمانی چهارم مردادماه با ماه مبارک رمضان و نبود فضا و امکان برای دعوت از مهمانان برون استانی از میراث فرهنگی می‌خواهیم با تشکیل کمیته‌ای در دل نمایشگاه صنایع دستی مراسم گرامیداشت روز اردبیل را برگزار کنند تا برخی بهانه‌جویی‌ها در این زمینه از بین برود.

وی با گله‌مندی از مدیرانی که نسبت به حضور جلسات کارشناسی میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری بی‌توجه و بی‌تفاوت هستند، گفت:‌ ما به صورت جدی حضور و غیاب در جلسات رسمی زیر‌مجموعه شورای برنامه‌ریزی را که با دعوت‌نامه کتبی مدیران برای حضور در جلسات فراخوان می‌شوند انجام می‌دهیم تا با مدیر و مسئولی که احساس تکلیف در این زمینه نکند برخورد کنیم.

رئیس شورای اداری استان اردبیل خاطرنشان کرد: شایسته نیست مسئول و فرمانداری که با مسائل مطرح شده در کار گروه ارتباط نزدیک دارد غائب باشد یا مدیر میانی خود را به جلسه اعزام کند چرا که غیر از چندین ارگان نظیر سپاه، ‌اطلاعات،‌ صدا و سیما، ‌نیروی انتظامی و دادگستری به دلیل حساسیت کارشان هیچ ارگانی حق ندارد جانشین برای جلسه اعزام کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابری از فعالیت‌های میراث فرهنگی در میزبانی دور اول سفرها از مسافران و گردشگران قدردانی کرد و  بیان داشت: هر چند فرصت و زمان تقدیر و تشکر نیست اما دستگاه‌های خدمات‌رسان نظیر پلیس، نیروهای امدادی و میراث فرهنگی به شایستگی به وظیفه خود عمل کردند در حالی که برخی از مدیران مستقیم در این ایام حتی از پشت میز خود تکان نخورده‌اند و تنها به مصاحبه‌های رنگین اکتفا کرده‌اند.

وی در پایان سخنان خود با انتقاد از مسئول مستقیم ستاد حوادث استان در بی‌توجهی به سیل‌های اخیر و حضور نیافتن در مناطق سیل‌زده تصریح کرد: در حالی که وظیفه مسئول مستقیم این حوزه است که پیگیر امداد‌رسانی به سیل‌زدگان باشد اما بنده به صورت اضطراری از فرودگاه راهی مشگین‌شهر شدم تا از وضعیت سیل‌زدگان و اسکان آنها اطلاع کسب کنم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول