اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم:

آینده‌نگری امام در نام‌گذاری روز قدس برای نسل جوان تبیین شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه شعارهای برخی از جوانان در روز قدس سال 88 ناشی از غفلت و ناآگاهی آنان بود گفت: آینده‌نگری و اهداف امام راحل در نام‌گذاری روز قدس برای نسل جوان تبیین شود.

آینده‌نگری امام در نام‌گذاری روز قدس برای نسل جوان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم نشست اعضای مجمع نهادهای عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم به منظور بزرگداشت روز 12 مرداد، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و تمهید و برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم روز جهانی قدس چهارشنبه شب در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

نصرت‌الله لطفی در این نشست در سخنانی با بیان نظرات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به هیچ ارگان خاصی مرتبط نیست و متشکل از مجموعه‌ای از نهادهای اجرایی و فرهنگی استان است که حرکات بزرگ و حساسی را در طول حیاتش انجام داده است.

وی در ادامه به تشریح اهمیت برگزاری راهپیمایی روز قدس در مقطع کنونی پرداخت و گفت: شعار راهپیمایی روز قدس سال جاری «بیداری اسلامی مقدمه‌ای بر آزادی قدس شریف» است که با توجه به وقایع منطقه امیدواریم این شعار به زودی محقق شود. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در ادامه تبیین چرایی نام‌گذاری روز قدس توسط امام راحل برای نسل جوان امروز را از ضروریات جامعه کنونی دانست و ابراز کرد: حرکت برخی جوانان در راهپیمایی روز قدس سال 88 و سر دادن شعارهایی در رد حمایت از فلسطین و لبنان، از روی غفلت و ناآگاهی بود و وظیفه ما، آگاهی رساندن و تبیین آینده‌نگری امام راحل در این نام‌گذاری است که باید در کنار برگزاری راهپیمایی مورد توجه قرار گیرد.

لطفی با بیان اینکه تمام نهادها باید برای انجام فعالیت‌های فرهنگی در روز قدس وارد صحنه شوند اظهار کرد: در شهرهای دیگر از فضای راهپیمایی برای انجام کارهای فرهنگی و تبلیغی، برگزاری نمایشگاه و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی استفاده می‌شود، ولی جای این مسئله در قم خالی است و نیاز به فرهنگ‌سازی و برنامه‌ریزی مناسب دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تهدیدهای دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت و تصریح کرد: دشمنان قبل و بعد از هر انتخاباتی برای کشورمان خط و نشان کشیده‌اند و انتخابات سال 88 نمونه بارز این دشمنی بود که کام ملت ایران را پس از شیرینی حضور بی‌سابقه در انتخابات تلخ کرد، ولی در انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم با آگاهی و بصیرت وارد صحنه شده و با وجود تلاش دشمنان حماسه‌ای بزرگ آفریدند و علت این امر، مقدمه‌سازی و اطلاع‌رسانی قبلی بود که باعث شد خدشه‌ای به انتخابات وارد نشود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با تاکید بر اینکه دشمنان انتخابات ریاست جمهوری را هدف قرار داده‌اند تاکید کرد: مقابله با توطئه‌های دشمنان نیازمند اطلاع‌رسانی است و راهپیمایی بهترین محیط برای این آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی است.

لطفی در پایان با تاکید بر اینکه راهپیمایی باید در ابعاد گوناگون پیام داشته باشد خاطر نشان کرد: ارگان‌ها و نهادهای مختلف باید کارهای فرهنگی به روز در این زمینه انجام دهند تا ضمن بهره‌مندی از تنوع و شکل راهپیمایی با سال گذشته متفاوت باشد تا دشمنان نتوانند حضور مردم را به سال‌های گذشته نسبت داده و آن را کم رنگ جلوه دهند.

در این نشست نمایندگان برخی از نهادهای عضو شورا به بیان نظرات و راهکارهای خود برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس پرداختند.

انتهای پیام/ب10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول