اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای کرمان:

هیئت زورخانه‌ای کرمان به تمام اهدافش می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان گفت: تاکنون به اهداف مورد نظر خود دست یافته‌ایم و در آینده نیز سایر تمام آنها محقق می‌شود.

هیئت زورخانه‌ای کرمان به تمام اهدافش می‌رسد

جواد کمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: برگزاری ضیافت افطاری که در زورخانه امیرالمومنین برگزار شد یکی از کارهای ارزنده به شمار می‌رود، زیرا جمعی از بهترین‌های ورزش زورخانه‌ای دور هم جمع شدند و به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) لحظات ارزشمند و معنوی را به وجود آوردند.

وی گفت: هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان مسیر خود را پیدا کرده است و تاکنون موفق شده‌ایم بخش مهمی از اهدافی را که برای آن برنامه‌ریزی کرده بودیم محقق شده ببینیم و این یک توفیق الهی است که با همت و کوشش اهالی هیئت به وجود آمده است.

کمالی خاطر نشان کرد: موفقیت‌های اخیر رده‌های سنی زورخانه کرمان در مسابقات کشوری و همچنین نایب قهرمانی بزرگسالان در مسابقات کشوری در سال‌های پایانی 90 و آغازین 91 نشان از همت باستانی‌کاران کرمان برای کسب عناوین مهم قهرمانی دارد.

وی افزود: هر چند در مسابقات قهرمانی بزرگسالان به ناحق کرمان در جایگاه دوم ایستاد و تیم مازندران که هم میزبان بود و هم قهرمان در حد رقیب کرمان نبوده و نیست، اما این را به پای اتفاقاتی که فقط در ورزش رخ می‌دهد می‌گذاریم و با امید بیشتری به آینده این ورزش معنوی نگاه می‌کنیم.

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان گفت: برای آن که ورزش زورخانه‌ای در استان کرمان فراگیر شود و همه جوانان به این ورزش روی آورند، اقداماتی نظیر ساخت و یا تجهیز زورخانه‌ها انجام داده‌ایم و بازدید از همه مراکز شهرستان‌ها را در دستور کار قرار دادیم تا همه بتوانند در آینده‌ای نزدیک به این ورزش روی آورند.

معاون استاندار کرمان عملکرد خوب را نشانه‌ای از قدرت یک مجموعه دانست و گفت: برای آن که دیگر حقی از کرمان گرفته نشود و یا آن قدر تأثیرگذار باشیم تا بتوانیم همگان را متوجه خود کنیم باید قوی عمل کنیم و در این راه تاکنون از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌ایم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول