اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای مازندران:

مازندران در قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای ششم شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای مازندران گفت: رقابت‌های قهرمانی پهلوانی و زورخانه‌ای و هنرهای فردی کشور برگزار و مازندران در این رقابت‌ها، ششم شد.

مازندران در قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای ششم شد
محمدعلی عددی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی پهلوانی و زورخانه‌ای و هنرهای فردی کشور از 29 دی ماه تا روز گذشته در سالن تختی شهرستان شهرکرد چهارمحال بختیاری برگزار شد.
عددی با اشاره به کسب مقام‌های انفرادی توسط ورزشکاران مازندرانی در این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: علیرضا ارجین در رشته میله سنگین و توحید فتحی در رشته چرخ تیز و پوریا برزگر در وزن 55 تا 60 کیلوگرم در رشته کشتی به ترتیب مقام سوم هنرهای فردی و کشتی پهلوانی در قسمت انفرادی را کسب کردند.
وی ادامه داد: امیر هادی‌نژاد در رشته کشتی، مصطفی خدام‌الحسینی در رشته چرخ تیز و توحید فتحی در رشته دو میل بازی به ترتیب مقام‌های چهارم کشتی پهلوانی و هنرهای فردی را کسب کردند.
دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای مازندران با اشاره به نتایج به دست آمده در این رقابت‌ها اظهار داشت: هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای اصفهان، چهارمحال و بختیاری و همدان به ترتیب با کسب بیشترین مدال‌ها اول تا سوم شدند و همچنین هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای مازندران به مقام بهتری از ششمی دست پیدا نکرد.
وی در پایان یادآور شد: هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، همدان، مازندران، کرمان و کرج در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.
انتهای پیام/‌ش30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول