اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور امام جمعه راور

جانبازان راور تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور امام جمعه راور از 13 جانباز معدن‌کار منطقه زغال‌سنگ همکار شهرستان راور تجلیل به عمل آمد.

جانبازان راور تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، حجت‌الا‌سلام علی تویسرکانی امام جمعه راور ظهر امروز در آیین تجلیل از جانبازان منطقه معدنی زغال سنگ همکار‌، جانبازان را چشم و چراغ انقلاب اسلامی دانست.

تویسرکانی‌ با اشاره به آیاتی از کلام وحی اظهار داشت: خداوند در قرآن قسم یاد می‌کند و می‌فرماید، "اسبان رزمندگان به سرعت به سمت رزم می‌روند و نفس زنان و دونده صبح‌گاهان به دشمن حمله‌ور شده و لشکر اسلام بر کفر پیروز شدند".

وی خطاب به جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس گفت‌: خوشا به حال شما جانبازان که فردای قیامت با سند وارد محشر می‌شوید، جانبازان زبان گویای اسلام هستند و اگر شما فداکاری نکرده بودید، امروز نظام اسلامی با این عظمت در جهان نمی‌درخشید و در جهان سربلند نبود.

به گزارش فارس در این مراسم از 13 نفر جانباز دوران دفاع مقدس منطقه معدنی زغال‌سنگ همکار به هر کدام مبلغی به ارزش یک میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد طی مراسمی قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول