اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماهه نخست امسال

284 واحد صنفی متخلف در گچساران شناسایی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: طی بازرسی‌های بازرسان این اداره در سه ماهه نخست سال جاری تاکنون 284 واحد صنفی متخلف در گچساران شناسایی شد.

284 واحد صنفی متخلف در گچساران شناسایی شد

رضا شریفی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: همکاری مردم و اصناف در ایجاد تعامل و عرضه و ارائه مطلوب کالا و خدمات بسیار مهم بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

4 هزار بازرسی از اصناف گچساران صورت گرفت

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران بیان داشت: تشدید فعالیت‌های بازرسی به منظور نظارت و کنترل قیمت‌ها و برخورد با متخلفان اقتصادی از راهکارهای مهم و مؤثر تنظیم و تعدیل قیمت‌ها و جلوگیری از گرانفروشی است.

شریفی افزود: واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری و همراهی واحد بازرسی اصناف گچساران بازرسی‌های منظم و مستمری از واحدهای تولیدی، صنفی، توزیعی، خدماتی، تولیدی فنی، کارخانجات و شرکت‌های تولیدی دارد.

وی ابراز داشت: در سه ماهه نخست سال جاری تاکنون افزون بر 4 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی در گچساران صورت گرفته است.

شریفی با اشاره به تخلفات واحدهای صنفی گچساران تصریح کرد: گران‌فروشی، عدم درج قیمت، کم‌فروشی و عدم صدور فاکتور بیشترین تخلفات اقتصادی واحدهای صنفی در گچساران است.

وی گفت: با بازرسی‌های صورت گرفته 284 واحد صنفی متخلف شناسایی شده‌اند که ارزش ریالی تخلفات این واحدها حدود 202 میلیون ریال است.

شریفی تصریح کرد: موارد تخلف کشف‌ شده برای رسیدگی و اجرای قانون، به تعزیرات حکومتی گچساران ارسال شده است.

لبنیات فروشی‌ها بیشترین تخلفات صنفی در گچساران را دارند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران بیان داشت: برای اجرای موفق قوانین صنفی، علاوه بر اصناف مردم نیز باید مشارکت خوبی داشته‌ باشند.

شریفی با بیان اینکه در گچساران بیشترین تخلفات صنفی مربوط به لبنیات‌فروشی‌ها است اذعان داشت: نانوایی‌ها، خوار و بار فروشی‌ها و پوشاک‌فروشی‌ها از دیگر واحدهای صنفی پر تخلف در این شهرستان هستند.

وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده تخلفات کالا توسط اصناف، مراتب را با شماره تلفن 124 ستاد خبری مستقر در واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گزارش دهند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول