اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودان خبر داد

شناسایی 5 واحد صنفی متخلف در رودان/ تشدید نظارت ویژه بر واحدهای صنفی

خبرگزاری فارس: فرماندار رودان هرمزگان با بیان اینکه در ماه رمضان نظارت ویژه‌ای در بحث کنترل بازار در این شهرستان اعمال می‌شود، از شناسایی 5 واحد متخلف طی روزهای اخیر خبر داد.

شناسایی 5 واحد صنفی متخلف در رودان/ تشدید نظارت ویژه بر واحدهای صنفی

غلامرضا نظرنژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رودان اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان از 40 واحد صنفی بازرسی شده که پنج واحد از این تعداد نیز متخلف شناخته شده‌ است.

وی تصریح کرد: گران‌فروشی و عدم درج قیمت از جمله تخلفات این واحدهای صنفی بوده است و در مجموع بیش از یک میلیون و 200 هزار ریال نیز جریمه شده‌اند.

فرماندار رودان گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای ضروری در راستای تعدیل قیمت‌ها، به مدت 10 روز در این شهرستان دایر خواهد شد و تمامی اجناس این نمایشگاه با تخفیف 10 درصدی به فروش می‌رسد.

نظرنژاد افزود: در ایام ماه مبارک رمضان 9 تن مرغ گرم در شهرستان توزیع شده است و امیدواریم با تعامل و همکاری بین مسئولان و صرفه‌جویی شهروندان تا پایان ماه مبارک رمضان از این بابت نیز مشکلی در سطح شهرستان نداشته باشیم.

انتهای پیام/ز30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول