اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان خبر داد

پلمپ 73 واحد صنفی متخلف در لرستان

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی لرستان از پلمپ 73 مغازه و واحد صنفی متخلف در لرستان خبر داد.

پلمپ 73 واحد صنفی متخلف در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی لرستان، غلامعباس غلامزاده، گفت: در راستای تداوم، اجرای طرح‌های کنترل نظارتی، و به منظور پیشگیری از، تخلفات و جرائم احتمالی در مراکز عرضه، محصولات فرهنگی، و مقابله با عوامل، تهیه و توزیع محصولات ضد فرهنگی، و پاکسازی این مراکز از مظاهر علنی فساد و برخورد با واحدهای متخلف، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی اطلاعات و امنیت این فرماندهی، از 25 خرداد ماه به مدت یک ماه و از 16 تیرماه سال جاری به مدت چهار روز در سطح استان این طرح اجرا شد.

وی ادامه داد: در این مدت، 731 مورد بازدید انجام و علاوه بر صدور، 162 مورد اخطار پلمپ، 73 مغازه و، واحد صنفی متخلف در لرستان، پلمپ شد.

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان، همچنین به کشف مواد مخدر و دستگیری معتادان تابلو در شهرستان‌های الیگودرز، خرم‌آباد و دوره‎چگنی طی 48 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: مأموران، پاسگاه بربرود شرقی شهرستان الیگودرز، پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی منزل شخصی، مقدار 142 گرم تریاک و شیره تریاک را، کشف و ضبط و یک نفر را دستگیر کردند.

غلامزاده از توقیف 18 دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف با دستگیری 27 نفر معتاد تابلو توسط مأموران یگان امداد و کلانتری و پاسگاه‌های شهرستان خرم‎آباد در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز خبر داد.

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان، دستگیری دو نفر و کشف مقادیری مواد مخدر، قرص و پایپ استعمال شیشه را از دیگر اقدامات مأموران، پاسگاه انتظامی چنار شهرستان دوره چگنی، و مبارزه با مواد مخدر لرستان برشمرد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول