اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شطرنج‌بازان برتر کشور

مسابقات شطرنج اپن به صورت بین‌المللی در خمین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شطرنج استان مرکزی از برگزاری مسابقات اپن در خمین خبر داد و گفت: مسابقات اپن با حضور شطرنج‌بازان برتر کشور به صورت بین‌المللی به زودی در خمین برگزار می‌شود.

مسابقات شطرنج اپن به صورت بین‌المللی در خمین برگزار می‌شود

کامران مدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: امیدواریم این دوره از مسابقات با کسب تجربیات بالایی همراه باشد و برگزاری این مسابقات بتواند سطح شطرنج‌بازان استان را ارتقاء بخشد.

وی گفت: جشنواره سراسری شطرنج بانوان کشور نیز که در اراک برگزار شد تجربیات بسیار خوبی برای ورزشکاران استان به همراه داشت.

مدنی افزود: جشنواره سراسری شطرنج بانوان کشور از 23 تیر ماه به مدت هشت روز در اراک برگزار شد که برگزاری این مسابقات با توجه به آمادگی بسیار خوب شرکت‌کنندگان تجارت خوبی برای شطرنج‌بازان استان به همراه داشت.

وی تصریح کرد: در این رقابت‌ها 150 ورزشکار از 30 استان کشور شرکت داشتند که در 11 دور به روش سوئیسی به مدت هشت روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت شطرنج استان مرکزی ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها که شب گذشته به پایان رسید آیلار لطفی، رعنا حکیم‌فرد و هما علوی با کسب هشت و نیم امتیاز به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست یافتند.

مدنی افزود: زهرا آزادوری، نیوشا افشار، محدثه انجام‌پور، گلناز جعفری، ثنا سعیدپور، خاطره عزیزی، نادیا باقری، تارا رحیمی، آناهیتا غلامی، ساره تاجیک و صبا رستمیان نیز با کسب 8 امتیاز در سکوی دوم ایستادند و نازنین مبرینی و مبینا علی‌نصب نیز عنوان سومی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند.

به گفته وی 16 نفر برتر این مسابقات به مرحله نهایی و انتخابی تیم ملی که اسفند ماه برگزار می‌شود، راه یافتند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول