اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان

شطرنج‌بازان اراکی رقیبان خود را مات کردند

خبرگزاری فارس: تیم شطرنج مرکزی توانست مقام قهرمانی رقابت‌های شطرنج بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان را از آن خود کند.

شطرنج‌بازان اراکی رقیبان خود را مات کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رقابت‌های شطرنج بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان که در هفت دور به روش سوئیسی با حضور 120 شطرنج‌باز در قالب 23 تیم از سراسر کشور از روز پنج‌شنبه 22 تیرماه به مدت چهار روز در سالن ورزشی موسسه استثنایی علاقبندیان همدان برگزار شد با اعلام تیم‌ها و نفرات برتر به پایان رسید.

در میز اول سید عطاءالله صالح‌کوتاه از مرکزی به قهرمانی دست یافت، محسن حسین قلی‌پور از گیلان دوم شد و حشمت‌الله قادرمندی از کردستان در جایگاه سوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

مجید بک‌جانی از اصفهان، ابراهیم احرام‌باف از خوزستان و روح‌الله اسماعیلی از مرکزی در میز دوم رقابت‌های شطرنج اول تا سوم شدند.

اسدالله اسدزاده از آذربایجان‌شرقی در میز سوم قهرمان شد، مرتضی صفوی از گیلان به مقام دوم رسید و مهدی برزگر از زنجان به عنوان سومی بسنده کرد.

نورمحمد خسروی از قم، حسین ساکی از همدان و مسلم نقدی از کرمان عناوین اول تا سوم میز چهارم را به خود اختصاص دادند.

در میز پنجم نیز نعمت‌الله صحراییان از فارس به عنوان قهرمانی رسید و مجتبی حسین‌زاده از شهرستان‌های تهران و برزو بروجردی از کرمانشاه در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

در مجموع پنج میز رقابت‌های شطرنج بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان، تیم مرکزی متشکل از سیدعطاءالله صالح‌کوتاه، روح‌الله اسماعیلی، محمد نظری تلخابی، سعید قاسمی‌نژاد و حمید خلیلی توانست به قهرمانی دست یابند و تیم‌های فارس متشکل از هرمز نگهبان، عباس الله‌بخش، حجت‌الله محمدی، حسین روستا و نعمت‌الله روستاییان و تیم کرمانشاه متشکل از سعید جوکار، مرتضی تشکری از کرمانشاه، جمال رضایی، سجاد شاهرخ بیگی و برزو بروجردی دوم و سوم شدند.

در پایان این رقابت‌ها کاپ اخلاق مسابقات به تیم شهرستان‌های تهران تعلق یافت.

10 داور بومی و استانی، احمد گرامی به عنوان ناظر فنی، ابوالقاسم الوندپور سرپرست فنی، شمس‌الله سرخیل سرداور و محمد رضایی عضو انجمن شطرنج کشور را در قضاوت رقابت‌های شطرنج بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان همراهی کردند.

به نفرات اول تا سوم هر میز حکم قهرمانی و جایزه نقدی، به تیم‌های برتر کاپ قهرمانی و به تیم اخلاق کاپ اخلاق اهدا شد.  

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول