اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته‌های پنجم تا هفتم لیگ برتر

صبا به مصاف فجر، نفت و تراکتورسازی می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم بعد از دیدار با پرسپولیس تهران در سه بازی متوالی به ترتیب با فجر، نفت آبادان و تراکتورسازی به میدان می‌رود.

صبا به مصاف فجر، نفت و تراکتورسازی می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که دیدارهای هفته چهارم از دور رفت مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، به دلیل بازی تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم ملی تونس، ادامه بازی‌های لیگ برتر با تاخیری حدودا دو هفته‌ای برگزار خواهد شد.

بر این اساس تیم فوتبال صبای قم که باید یکشنبه پانزدهم مرداد ماه در دومین دیدار خارج از خانه خود در لیگ دوازدهم در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران با تیم مطرح پرسپولیس تهران دیدار کند، 12 روز بعد در خانه از تیم فجر شهید سپاسی شیراز پذیرایی خواهد کرد.

پیش از آغاز لیگ برتر این فصل، سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال برنامه هفت هفته متوالی از دور رفت لیگ دوازدهم را اعلام کرده و بر اساس این برنامه صبای قم در سه دیدار خانگی و چهار میهمانی لیگ برتری‌ها به میدان می‌رود.

صبا در هفته نخست با نتیجه چهار بر صفر از سد پیکان تهران گذشت و در هفته دوم نیز در خارج از خانه با حساب دو بر یک بر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان غلبه کرد، ضمن اینکه در هفته سوم با حساب سه بر یک مغلوب ملوان بندر انزلی شد.

بر اساس اعلام برنامه از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در نیم فصل نخست در حالی با عنوان تکریم میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) و تعظیم یاد و خاطره شهدای بدر برگزار می‌شود که صبای قم از ساعت 22 و30 دقیقه در میهمانی تیم مدعی پرسپولیس تهران به میدان می‌رود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در هفته پنجم که گرامیداشت روز جهانی قدس و تعظیم خاطره بازگشت آزادگان به ایران اسلامی نام دارد، از ساعت 22 روز جمعه بیست و هفتم مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام قم پذیرای تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز خواهند بود.

در هفته ششم صبای قم در دیداری خارج از خانه از ساعت 20 و 15 دقیقه روز پنجشنبه دوم شهریورماه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف تیم صنعت نفت این شهر می‌رود.

دیدارهای هفته هفتم نیز با عنوان گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت برگزار می‌شود و طبق برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، صبای قم از ساعت 19 و 30 دقیقه روز سه‌شنبه هفتم شهریور ماه در یکی دیگر از دیدارهای مهم خارج از خانه خود این بار در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام شهر تبریز میهمان تیم فوتبال تراکتورسازی این شهر خواهد بود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول