اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خبر داد

برگزاری جشن برق‌دار کردن تمام روستاهای جم

خبرگزاری فارس: فرماندار جم از برگزاری جشن برق‌دار کردن تمام روستاهای جم در سال جاری خبر داد.

برگزاری جشن برق‌دار کردن تمام روستاهای جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی شامگاه یکشنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان جم اظهار داشت: افزایش سطح رفاه و آسایش مردم مهم‌ترین هدفی است که تمام مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید برای تحقق آن تلاش کنند و هیچگونه کوتاهی از جانب هیچ مسئولی در این زمینه قابل پذیرش نیست.

وی افزود: عدالت‌محوری و گسترش عدالت یکی از خصایص و ویژگی‌های دولت خدمت‌گزار نهم و دهم است و تمام برنامه‌ها و اقدامات دولت در سال‌های اخیر منطبق بر همین اصل و برنامه بوده است.

فرماندار جم خاطر نشان کرد: عدالت در پروژه‌های عمرانی و آبادانی ایران اسلامی در سال‌های اخیر به شکل عینی تحقق یافته و در سراسر کشور شاهد این امر هستیم.

عبداللهی بیان کرد: توجه دولت‌های نهم و دهم به روستاها و نقاط دورافتاده نمودی عینی از تلاش دولت برای ایجاد عدالت در پروژه‌های عمرانی و آبادانی ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: بسیاری از روستاهای شهرستان جم در گذشته مشکل برق داشته‌اند و با اقداماتی که در سال‌های اخیر به ویژه دو سال گذشته صورت گرفته، بخش اعظمی از این نیازها برطرف شده است.

عبداللهی عنوان کرد: این روند همچنان ادامه دارد و بنا داریم در آینده نزدیک طی سال جاری جشن برقدار شدن تمام نقاط روستایی این شهرستان را برگزار کنیم.

وی گفت: اجرای پروژه برق‌رسانی به روستای "موردی" شهرستان جم از اواخر سال گذشته آغاز شد و با همت مسئولان شهرستان روز گذشته شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم بوده‌ایم.

فرماندار جم با اشاره به اینکه این روستا در فاصله 50 کیلومتری مرکز شهرستان واقع است بیان کرد: تأمین برق این روستا در دل کوهستان با حجم 200 متری شبکه فشار متوسط، دو کیلومتر شبکه فشار قوی و روشنایی و یک دستگاه ترانس و تابلو و اعتباری بالغ بر 900 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی صورت گرفته است.

عبداللهی یادآور شد: روستاییان عزیز ما افرادی هستند که وجودشان رحمت و برکت است و از سوی دیگر نه آلودگی محیطی نه فشاری بر ملت و اقتصاد ملی وارد می‌کنند.

وی با اشاره به نقش روستاییان در توسعه اقتصادی کشور افزود: یکی از برنامه‌های اساسی دولت توسعه اقتصادی میهن اسلامی در عرصه‌های مختلف است و روستاییان که مردمانی نجیب، سختکوش و مفید هستند، می‌توانند با تلاش‌هایشان زمینه را برای رونق اقتصادی جامعه هموار کنند.

عبداللهی بیان کرد: روستاییان افرادی هستند که تمام تلاششان تولید است و تولیدات اساسی و مورد نیاز کشور را تامین می‌کنند، اما اگر کسی در ارتفاعات و قله‌های صعب‌العبور زندگی می‌کند نباید از حقوق خودش محروم باشد و دولت احمدی‌نژاد این حقیقت را به منصه ظهور نشانده است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از بعد پیروزی انقلاب تاکنون همه توان خود را بسیج کرده است تا خدمت‌رسانی به آحاد مردم در یک جبهه بسیار گسترده صورت گیرد و در حال حاضر این افراد در دولت مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول