اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس:

ساماندهی وضعیت خبرنگاران ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی خواستار ساماندهی وضعیت خبرنگاران از سوی دستگاه‌های ذیربط شد.

ساماندهی وضعیت خبرنگاران ضروری است

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار گفت: خبرنگاران یکی از مهم‌ترین ارکان اطلاع‌رسانی در کشور هستند و واقعیت این است که جای خبرنگاران را هیچ کس نمی‌تواند پر ‌کند.

وی تصریح کرد: انسان نیازمند این است که بداند در اطرافش چه می‌گذرد و این خبرنگاران هستند که با تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر این نیاز انسان‌ها را برآورده می‌کنند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز خبرنگاران با تلاشی مضاعف، پیگیر و با کاری سخت، مشکل و طاقت‌فرسا توانسته‌اند افکار عمومی را در جریان امور قرار دهند.

سلیمی با اشاره به نقش خبرنگاران در جنگ نرم دشمنان اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان علیه ایران اسلامی جنگ رسانه‌ای شدیدی را به راه انداخته و این شوالیه‌های فرهنگ غرب شمشیر به دست به منظور شکل دادن به افکار عمومی ملت ایران به میدان آمده‌اند، این خبرنگاران هستند که در خاکریز جنگ نرم در برابر شوالیه‌‌ها صف‌آرایی کرده و با اطلاع‌رسانی شفاف در مقابل لشکر مهاجم ایستادگی می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از خبرنگاران گفت: متاسفانه هم‌اکنون آن‌طور که باید از این عزیزان پوشش حمایتی صورت نمی‌گیرد که انتظار می‌رود مسئولان با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق این خلأها را از سر راه خبرنگاران بردارند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: جای بسی تاسف است که در جامعه اسلامی خبرنگاران در انتظار وعده مسئولی برای ساماندهی به وضعیتشان باشند و هنگامی که مسئولی یک وعده‌ای دهد پیوسته به دنبال اجرایی شدن آن وعده بمانند.

سلیمی با اشاره به اینکه اگر خبرنگاران نبودند امروز دشمن در جنگ روانی و تبلیغاتی به پیروزی دست یافته بود خاطر نشان ساخت: بدون شک این تلاش و مجاهدت و پیگیری خبرنگاران است که تاکنون اجازه نداده هجوم دشمنان به صورت یک طرفه ادامه یابد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول