اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

گره مشکلات مردم به دست مدیران میانی باز می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به صدور بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها از مرکز گفت: گره بسیاری از امور و مشکلات به دست مدیران میانی باز می‌شود که بر این اساس مسئولان باید قدر فرصت‌های خدمت را بدانند.

گره مشکلات مردم به دست مدیران میانی باز می‌شود

اکبر نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: نقش یک مدیر در پیشبرد امور و انجام دادن کار مردم بسیار مهم است به گونه‌ای که ما شاهد هستیم در یک اداره که با یک مدیر در رتبه آخر قرار دارد با تعویض مدیر آن که تنها یک نفر در مجموعه کارکنان آن اداره است همه چیز تغییر می‌کند و این اداره ناگهان در رتبه‌های بالا قرار می‌گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: این در حالی است که در این اداره همه چیز سر جای خودش است و فقط مدیر عوض می‌شود، ولی همین تغییر مدیر نقش بسیار مهمی دارد.

نیکزاد ادامه داد: قوانین و بخشنامه‌ها از مرکز صادر می‌شوند و اگر مدیران میانی بتوانند با مدیریت، بهره لازم را از آن‌ها به سود مردم ببرند، بسیاری از مشکلات کنونی برطرف می‌شوند.

نماینده ارشد دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فرصت‌هایی که یک مدیر می‌تواند برای رفع مشکلات و خواسته‌های مردم بهره ببرد، بسیار زیاد هستند و کار اصلی و گره کارها در دست مدیران میانی است.

وی، مردم این استان را قدرشناس خواند و تصریح کرد: مردم به خوبی می‌دانند که کدام مسئول به فکر خدمت و کار است و کدام یک کم‌کار و سهل‌‌انگار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، کار کردن برای مردم را مستلزم پول و اعتبار و امکانات ندانست و تاکید کرد: گاهی راهنمایی کردن یک جوان روستایی برای راه‌اندازی یک کار و کسب بزرگ‌ترین خدمتی است که یک مدیر می‌تواند انجام دهد.

نیکزاد اضافه کرد: مردم حق خود را می‌خواهند و به آن قانع هستند، مهم این است که یک مدیر آنچه از دستش بر می‌آید انجام دهد و کار را پشت سر نیندازد و امروز و فردا نکند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران گفت: اگر این مردم نباشند میزی نمی‌ماند که ما بر آن بنشینیم و مدیریت کنیم، پس این میزها و پست‌ها برای خدمت و کار هستند که بر این اساس باید با عشق و علاقه آنچه در توان دارید انجام دهید.

مقام ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان خاطره‌ای از سفر اخیر خود به بهمئی خاطرنشان کرد: هیچ چیز قابل مقایسه با اشک شوقی که در چشمان مردم این دیار در روز افتتاح مسکن مهر این شهرستان جمع شده بود، نیست.

وی، رضایت و اعتماد مردم به مسئولان و نظام را سرمایه‌ای ارزشمند دانست و از مدیران خواست قدر این موقعیت‌های خدمت را بدانند که بسیار زودگذر هستند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول