اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌‌شرقی:

ارزش اقتصاد و پول ملی را باید کار و تولید تعیین کند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ارزش اقتصاد و پول ملی را باید کار و تولید تعیین کند نه قیمت نفت، گفت: تمام تلاش دولت معطوف به توزیع عادلانه ثروت ملی در مسیر ارتقای قابلیت‌های مردم است.

ارزش اقتصاد و پول ملی را باید کار و تولید تعیین کند

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، احمد علیرضابیگی بعدازظهر  امروز در دیدار با مردم میانه در مسجد جامع این شهر، با بیان اینکه ارزش اقتصاد و پول ملی را باید کار و تولید تعیین کند نه قیمت نفت، افزود: کشور ما امروز در صحنه جنگ اقتصادی با نظام سلطه است و عبور موفقیت‌آمیز از این شرایط مستلزم کار و تلاش و فعال نگه داشتن چرخه تولید ملی است.

وی با تاکید بر اینکه همه بخش‌های کشور اعم از دولتی و خصوصی باید آماده تلاش و زحمت برای تحقق راهبردهای اقتصادی مقام معظم رهبری باشند، افزود: برای این منظور باید نگرش جوانان و نیروی کار به موضوع اشتغال اصلاح شود و جوانان به این باور برسند که بدون رنج و زحمت نمی‌توان به توسعه و پیشرفت دست یافت.

علیرضابیگی با اشاره به اعمال محدودیت‌های سنگین از سوی نظام سلطه‌ گفت: تحریم‌ها نه تنها ملت ایران را منزوی نکرده، بلکه کشور ما را به سمت خودکفایی و استقلال اقتصادی برده است و امروز جمهوری اسلامی یک قدرت راهبردی در منطقه است.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه اظهار داشت: تمام تلاش دولت معطوف به توزیع عادلانه ثروت ملی در مسیر ارتقای قابلیت‌های مردم است.

وی افزود: تعقیب این سیاست از سوی دولت از این اعتقاد ناشی می‌شود که مردم باید سعادت خود را در همان نقطه‌ای جستجو کنند که به آن تعلق دارند.

بیگی با اشاره به اینکه دولت به واسطه سلوک برخاسته از آموزه‌های دینی مورد اعتماد مردم قرار گرفته، گفت: قدرت و اعتبار مسئولان از مردم ناشی می‌شود و سفارش همیشگی رئیس‌جمهور به مدیران دولت این است که کارهای بزرگ نباید مانع از رسیدگی به مشکلات روزمره مردم شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به مصوبات شورای برنامه‌ریزی استان در میانه اظهار کرد: ظرفیت شهرک صنعتی شماره یک میانه به واسطه استقبال خوب سرمایه‌گذاران تکمیل شده و تلاش می‌کنیم با ایجاد زیرساخت‌های شهرک شماره 2، از دهه فجر امسال ظرفیت‌های جدیدی را برای سرمایه‌گذاری فراهم کنیم.

وی با اشاره به تصویب 190 میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه بخش کشاورزی میانه گفت: از رهگذر کشاورزی می‌توانیم به بخش قابل توجهی از نیاز اشتغال جوانان پاسخ دهیم و تسهیلات و امکانات این بخش باید صرف گشایش در زندگی مردم و افزایش رفاه و آسایش عمومی شود.

بیگی افزود: اراضی مستعد کشاورزی در این شهرستان آماده واگذاری به جوانان جویای کار است و با این شرایط برازنده نیست که جوان میانه‌ای بیکار باشد.

وی با بیان اینکه عمده تصمیمات شورای برنامه‌ریزی استان در میانه معطوف به موضوع تولید بود، افزود: یک سوم از کل اعتبارات استانی این شهرستان به بخش کشاورزی و منابع آب اختصاص یافت که لازمه بهره‌مندی از آن، اصلاح شیوه زندگی و هدایت امکانات خدادادی به سمت تولید است.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه این دیدار به صورت چهره به چهره با اقشار مختلف مردم میانه ملاقات و به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

میانه با 180 هزار نفر جمعیت در 170 کیلومتری جنوب‌شرقی تبریز مرکز آذربایجان‌شرقی واقع است. 

انتهای پیام/ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول