اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش دستگاه انتظامی

دو دستگاه حامل مرغ کشتار و زنده در اردبیل متوقف شد

خبرگزاری فارس: با تلاش و اقدام به موقع نیروی انتظامی از خروج دو دستگاه مرغ زنده و کشتار شده روز از محدوده جغرافیایی استان اردبیل جلوگیری شده و این خودروها متوقف شدند.

دو دستگاه حامل مرغ کشتار و زنده در اردبیل متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این اقدام پلیس که عصر امروز در یکی از محورهای خروجی استان با هوشیاری مأموران نیروی انتظامی انجام شد عده‌ای افراد سودجو با استفاده از خودروهای یخچال‌دار قصد خارج کردن مرغ کشتار شده روز را داشتند که به دلیل ممنوعیت این خروج جلوی فعالیت و حرکت آنها گرفته شد و افراد خاطی نیز دستگیر شدند.

نیروی انتظامی همچنین به توصیه استاندار اردبیل در جلوگیری و برخورد شدید با اخلالگران بازار مرغ و مقابله با حیله‌های آنها تأکید کرده است که به هیچ وجه اجازه و امکان صادرات و خروج مرغ از محدوده جغرافیایی استان داده نمی‌شود.

دستگیری 20 کلاه‌بردار در مشگین‌شهر

همچنین با اقدام به موقع کاراگاهان پلیس آگاهی مشگین‌شهر 20 نفر کلاه‌بردار در مشگین‌شهر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی مشگین‌شهر این دستگیری‌ها در اجرای طرح تشدید برخورد با کلاه‌برداران و جاعلان در 12 روز گذشته انجام شده و بیشتر جرایم ارتکابی افراد دستگیر شده نیز خرید و فروش املاک با سند مجهول، دست‌کاری و جعل در فاکتورهای خرید و فروش و همچنین جعل اسناد زمین و ملک بوده است.

رضا اصلانی از عموم مردم خواست با افرادی که قصد‌ تطمیع را دارند، برخورد کرده و پلیس را در جریان امر قرار دهند چرا که ما براساس این طرح و برنامه زمان‌بندی شده سعی داریم تا به صورت ریشه‌ای با کلاه‌برداران و جاعلان مقابله کنیم و نسبت به جمع‌آوری آنها نیز اقدام لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول