اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیروکارزین:

فقط حکومت دینی شایسته خدمت به مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیروکارزین گفت: فقط اسلام و حکومت دینی مبتنی بر آن با قوانین جامع خود شایستگی خدمت به مردم را دارد.

فقط حکومت دینی شایسته خدمت به مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید بخشداری افزر و بهره‌برداری از چند طرح عمرانی دیگر در این بخش اظهار داشت: در طول تاریخ حکومت‌ها و حاکمان بسیاری بر مردم حکومت کرده‌اند اما به دلیل قانون ناقص خود در کشورداری شکست خورده‌اند.
وی ادامه داد: اسلام با قوانین جامع خود و پرداختن به تمام ابعاد زندگی مردم می‌تواند ساختار بهترین حکومت را برای بشر تشکیل دهد.
اکبری اضافه کرد: شایستگی حکومت اسلامی و دینی در آن است که بنا بر حل مشکلات و سعادت مردم دارد.
وی با بیان ویژگی‌های حکومت اسلامی خاطرنشان کرد: شاکله حکومت دینی خدمت، رفع فساد و کمک به رشد و پیشرفت و عدالت بوده و این دولت تلاش‌های بسیاری را در این راستا انجام داده است.
امام جمعه قیروکارزین با اشاره به محرومیت بخش افزر و لزوم توجه به رشد آن بیان کرد: افزر از بخش‌های محروم است و اگر چه کارهای بسیاری در این بخش انجام شده است اما نیاز به کمک و توجه مسئولان دارد.
وی ناسپاسی نسبت به خدمات انجام شده را گناهی نابخشودنی دانست و اظهار داشت: افراد سعی کنند با گفتار و حرکات خود سیاهی لشکر دشمن نشده و باعث تقویت او نشوند و در این امر باید مواظبت بیشتری کنیم.
اکبری گفت: کار خود را بدون تبعیض انجام دهیم و کم و کاستی‌ها را با توجه به امکانات موجود و فشارهای 30 ساله دشمن مورد توجه قرار داده و سیاه‌نمایی نکنیم.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی به وجود آمده در غرب اضافه کرد: بسیاری از بی‌عدالتی‌ها و تجمل‌گرایی‌ها در این کشورها سبب به وجود آمدن مشکلات اقتصادی در این کشورها شده است.
امام جمعه قیروکارزین در پایان با تأکید بر ضرورت تقویت دینی جوانان بیان کرد: در زمینه مسائل دینی و همکاری با عالمان دین فعالیت بیشتری صورت گیرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول