اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیشابور:

حکومت دینی اثبات کرده که بهترین حکومت را دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار نیشابور گفت: دشمن تمام توان خود را در حوزه نرم‌افزاری به کار گرفته است اما حکومت دینی به عنوان الگوی دیگر کشورها اثبات کرده که بهترین حکومت را دارد.

حکومت دینی اثبات کرده که بهترین حکومت را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سیدجلال هاشمی ظهر امروز در مراسم گردهمایی روحانیان طرح هجرت و مستقر شهرستان در محل نمازخانه اداره تبلیغات اسلامی نیشابور اظهار داشت: ما باید علاوه بر دفاع از ارزش‌های اسلامی، شادابی و امید را در دل مردم زنده نگه داریم.

وی افزود: روحانیون پیشقراولان عرصه فرهنگ هستند بنابراین باید اندیشه خود را به ‌ویژه در حوزه نرم‌افزاری بالا ببرند و با درک مشکلات اجتماعی و ارتباط‌گیری صحیح و به موقع، پاسخگوی مخاطبان خود به ‌ویژه جوانان باشند.

وی خاطرنشان کرد: ملت شریف ایران با مجاهدت و رهبری حضرت امام خمینی(ره) و هدایت‌گری مقام معظم رهبری از آن فضای غبارآلود و سخت طاغوت عبور کرده و اکنون فضای انقلاب، فضای آزادی، آزادی‌خواهی و عدالت‌گستری است.

معاون استاندار خراسان‌رضوی افزود: افزایش تعداد ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی، 17 مرکز آموزش عالی با 25 هزار نفر دانشجو، راه‌اندازی شهرک صنعتی دوم، حضور میدانی مسئولان در بین مردم، گازرسانی و انجام خدمات زیربنایی در روستاهای شهرستان را مصداق‌های روشن حکومت دینی است.

فرماندار نیشابور پیشرفت حوزه سخت‌افزاری جمهوری اسلامی را نیز قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: این اقدامات زیرساختی در سطوح کشوری، استانی، شهرستانی و حتی روستاها به دست توانمند ایرانی انجام شده است.

وی تأکید کرد: ما مفتخریم که امروز شرایط پرافتخاری برای رشد جامعه مهیا شده است.

هاشمی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه تهران، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی نه تنها در داخل کشور بلکه در سطح جهانی نیز برکات زیادی داشته که سقوط چهار رژیم غیر مردمی، انقلاب‌هایی با ریشه بیداری اسلامی و فریادهای الله‌اکبر مردم مبین این برکات است.

انتهای پیام/م20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول